به دنبال پیروزی هستیم


به دنبال پیروزی هستیم

سرمربی تیم ملی فوتبال عمان در کنفرانس خبری پیش از دیدار با قرقیزستان بر تلاش این تیم برای کسب پیروزی تاکید کرد.

تیم ملی فوتبال عمان در سومین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا روز سه شنبه در یک مسابقه سرنوشت ساز به مصاف قرقیزستان خواهد رفت. شاگردان برانکو ایوانکوویچ برای آنکه بتوانند به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنند باید ۳ امتیاز این دیدار را از آن خود کنند.

به دنبال پیروزی هستیم

برانکو ایوانکوویچ سرمربی عمان در کنفرانس خبری پیش از این دیدار شرکت کرد و به تشریح شرایط تیمش پرداخت. او در خصوص دیدار تیمش با قرقیزستان گفت: بازی فردا با تیم قرقیزستان رقابت سختی است اما پیروزی در این مسابقه خواسته اصلی ماست. بیشتر تیم‌هایی که در این مسابقات حضور دارند آماده و قدرتمند هستند اما تیم ما هم از هر لحاظ آماده این مسابقه است.

وی ادامه داد: من شناخت خوبی از تیم قرقیزستان دارم و برابر این تیم فقط برای پیروزی به میدان خواهیم رفت. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و ما به تیم ملی فوتبال قرقیزستان احترام می‌گذاریم. قصد داریم به هدفمان که صعود به مرحله یک هشتم نهایی است دست پیدا کنیم. ما پیش از این ۲ بازی با قرقیزستان انجام داده ایم که موجب افزایش شناخت ما از آنها شده است.

برانکو در خصوص دو دیدار قبلی تیمش هم گفت: ما در هر دو دیدار قبلی به دنبال پیروزی بودیم و در دیدار با عربستان هم مستحق شکست نبودیم.

سرمربی سابق پرسپولیس ضمن اشاره به انتقادات زیادی که نسبت به او و تیمش شده است، گفت: بله تیم ما مشکلاتی دارد. اما نمی‌دانم در مواجهه با این حجم از انتقاداتی که به تیم شده است بازیکنان چگونه از پس این مسابقه بر خواهند آمد. در هر صورت ما راه و روش خود را داریم و آن را تغییر نخواهیم داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ جزئیاتی از سرقت صندوق امانات بانک ملی