صحنه را دیدم گفتم محرمی 8 ماه خانه نشین شد/ بهتاش فریبا: در یک صورت مقابل سوریه به مشکل می خوریم!


صحنه را دیدم گفتم محرمی 8 ماه خانه نشین شد/ بهتاش فریبا: در یک صورت مقابل سوریه به مشکل می خوریم!

بهتاش فریبا در مورد نمایش ایران در بازی مقابل امارات در جام ملت های آسیا 2023 به خبرنگار رکنا گفت: در کل نمایش تیم ملی خوب بود و از بازی های گذشته بهتر بود و از نظر نوع بازی، مالکیت، ایجاد...

بهتاش فریبا در مورد نمایش ایران در بازی مقابل امارات در جام ملت های آسیا 2023 به خبرنگار رکنا گفت: در کل نمایش تیم ملی خوب بود و از بازی های گذشته بهتر بود و از نظر نوع بازی، مالکیت، ایجاد موقعیت و گردش توپ بهتر شده بود. 3 گل هم زدیم که قبول نکردند ضمن اینکه سردار و طارمی هم چند موقعیت خوب از دست دادند.

او با تاسف از مصدومیت صادق محرمی ، اظهارداشت: خیلی ناراحت شدم، من فوتبالی هستم و وقتی صحنه را دیدم به خانمم گفتم این بچه 8 ماه خانه نشین شد. نکته جالب اینکه رامین وقتی داشت جایگزین صادق می شد، بچه ها دوره اش کردند؛ یکی بند استوکش را می بست، یکی کاورش را در می آورد و خلاصه هرکسی کاری انجام می داد.این یعنی کادرفنی توانسته در تیمش یکدلی ایجاد کند.

بهتاش فریبا در مورد ضعف تیم ملی در خط دفاع، تاکید کرد: با اضافه شدن شجاع خط دفاع ما بهتر شده است، او در این بازی هم سر زد، هم تکل زد و هم بازیسازی اش خوب بود. یادتان باشد دفاع کردن از دفاع شروع نمی شود بلکه این کار باید از خط حمله آغاز شود. شما ببیند رئال در دفاع از جلوی زمین چقدر خوب است، تیم ملی هم باید همین کار را انجام بدهد.

او در مورد شرایط سوریه ، حریف بعدی ایران هم گفت: امسال من بازی های این تیم را ندیده ام در کل سوریه همیشه بسیار چغر و بد بدن است. گل زودهنگام بزنیم کار ساده می شود ولی در غیر اینصورت ممکن است دچارمشکل شویم.

این پیشکسوت و کارشناس فوتبال در مورد مقایسه زوج طارمی- آزمون با علی دایی - خداداد عزیزی هم گفت: مقایسه سخت است چون دوره به دوره فوتبال سخت تر شده است، قدیم پرس از جلو اصلا معنی نداشت. فکر می کنم زوج طارمی و سردار یکسری خصوصیت دارند و دایی- خداد یسکری کارهای دیگر انجام می دادند. در مجموع به نظرم مقایسه کار سختی است.


صحنه را دیدم گفتم محرمی 8 ماه خانه نشین شد/ بهتاش فریبا: در یک صورت مقابل سوریه به مشکل می خوریم!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)