در خانه خمیردندان گیاهی برای تقویت و سفیدی دندان‌ها بسازید


در خانه خمیردندان گیاهی برای تقویت و سفیدی دندان‌ها بسازید

به‌راحتی می‌توانید به‌جای استفاده از خمیردندان‌های شیمیایی با ترکیباتی ساده، یک ترکیب مفید گیاهی بسازید و به‌جای خمیردندان‌های مرسوم استفاده کنید که ۶ خاصیت شگفت‌انگیز برای دندان‌های شما به‌همراه دارد.

در خانه خمیردندان گیاهی برای تقویت و سفیدی دندان‌ها بسازید

به گزارش راهبرد معاصر؛ شما به‌راحتی می‌توانید به‌جای استفاده از خمیردندان‌های شیمیایی با ترکیباتی ساده، یک ترکیب مفید گیاهی بسازید و به‌جای خمیردندان‌های مرسوم استفاده کنید.

برای این منظور، سماق نکوبیده ۱۰۰ گرم، گلنار فارسی، مازو و پوست انار از هر کدام ۲۵ گرم، میخک ۱۰ گرم، نمک ۷۵ گرم را با هم مخلوط و کاملاً پودر و نرم کنید و این ترکیب را مانند خمیردندان روی مسواک بریزید و مسواک بزنید!

اگر می‌خواهید دندان‌های شما همزمان با مسواک زدن با این ترکیب، سفید هم شود، به‌جای گلنار فارسی از زاج سفید استفاده کنید؛ اگر خواهان سفیدی بیشتری هستید، به مجموع این ترکیب هنگام درست کردن آن، ۱۵ گرم جوش‌شیرین هم بیفزایید.

خواص پودر دندان گیاهی:

۱. از هر نوع عفونت جلوگیری می‌کند.

۲. درد دندان را متوقف می‌کند و بوی بد دهان را از بین می‌برد.

۳. بیماری پیوره را درمان و لثه‌ها را محکم و خونریزی لثه را متوقف می‌کند.

۴. در ترکیب با آبلیمو و سرکه انگور و آبغوره خانگی به‌صورت دهان‌شویه، آفت و برفک و انواع بیماری‌های ویروسی دهان را نیز از میان می‌برد.

۵. ضدتهوع، مقوی قلب و جهاز تنفسی است.

۶. به‌صورت دهان‌شویه مخلوط در آب ولرم روزانه ۷ ـ ۸ بار، گلودرد چرکین را به‌سرعت از میان می‌برد و شما را از عوارض نیاز به مصرف انواع آنتی‌بیوتیک‌ها رهایی می‌بخشد!

توجه: اگر این ترکیب به‌صورت اتفاقی توسط کودکان خورده شود، هیچ‌گونه خطری ندارد و چنانچه زیاد خورده شود صرفاً کمی ایجاد یبوست می‌کند. / تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید