قصاص برای قاتل پسر جوان در جنوب تهران / برای دفاع از دختر تنها دست به قتل زدم


قصاص برای قاتل پسر جوان در جنوب تهران / برای دفاع از دختر تنها دست به قتل زدم

به گزارش رکنا، نیمه شب ۳۱ اردیبهشت ماه امسال وقوع درگیری میان چند مرد در پارک قائم در یافت آباد به پلیس اعلام شد. بررسی ها نشان می داد در این درگیری مرد جوانی به نام اردلان از ناحیه گردن چاقو...

به گزارش رکنا، نیمه شب ۳۱ اردیبهشت ماه امسال وقوع درگیری میان چند مرد در پارک قائم در یافت آباد به پلیس اعلام شد. بررسی ها نشان می داد در این درگیری مرد جوانی به نام اردلان از ناحیه گردن چاقو خورده و به بیمارستان منتقل شده است.

اما ساعتی از بیمارستان خبر رسید اردلان به خاطر شدت خونریزی جان سپرده است. ماموران به تحقیق پرداختند و دریافتند اردلان مدت‌هاست در پارک دست فروش است و بساط قلیان به مشتری ها اجاره می‌دهد. ماموران به پرس و جو از شاهدان پرداختند و مشخص شد عامل درگیری پسر جوانی به نام بابک بوده که پس از جنایت به محل نامعلومی گریخته است.

ردیابی متهم در لاهیجان

ماموران به ردیابی بابک پرداختند و وی را که به یکی از شهرهای شمالی کشور گریخته بود دستگیر کردند.

پسر جوان به قتل اعتراف کرد اما مدعی شد در دفاع از خودش و یک دختر جوان دست به جنایت زده است.

وی در تشریح جزئیات ماجرا گفت: آن شب همراه دوستانم برای تفریح به پارک رفته بودم که متوجه درگیری بابک با یک دختر جوان شدم. ساعت ۲ نیمه شب بود و دختر جوان با سگش به پارک آمده بود .اما بابک که دستفروش بود با قلدری جلوی راهش را بست و می‌خواست سگ دختر جوان را از او بگیرد. آنها با هم درگیر شدند و من به هواخواهی از دختر جوان با اردلان درگیر شدم.

وی ادامه داد:اردلان مست بود و حال طبیعی نداشت که مرا پشت شمشادها کشید و می‌خواست مرا بزند. به همین خاطر چاقویی را که درجیب داشتم بیرون آوردم تا او را بترسانم. اما در آن درگیری چاقو ناخواسته با گردنش برخورد کرد و موجب مرگش شد.

دختر جوان نیز به ماموران گفت: مرد دست فروش راهم را بسته بود می‌خواست من و سگم را بدزدد. او حال طبیعی نداشت و قصد تعرض به من را داشت که متهم با او درگیر شد.

بابک به بازسازی صحنه جرم پرداخت و در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در دادگاه چه گذشت؟

در ابتدای جلسه پدر و مادر قربانی درخواست قصاص را مطرح کردند.

وقتی متهم روبه روی قضات ایستاد اظهارات قبلی اش را تکرار کرد.

متهم جوان گفت: من به هواخواهی از دختر جوان وارد دعوا شدم. اردلان چاقو داشت و می خواست مرا بزند. به همین خاطر در دفاع از جانم او را با چاقو زدم. من در دفاع از خودم مرتکب قتل شدم و اگراو را نزده بودم قطعا کشته می شدم.

سپس وکیل وی به دفاع پرداخت و مدعی شد عمل موکلش دفاع مشروع بوده و در دفاع از جانش دست به قتل زده است.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک های موجود در پرونده بابک را به قصاص محکوم کردند.


قصاص برای قاتل پسر جوان در جنوب تهران / برای دفاع از دختر تنها دست به قتل زدم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ثمره شکر و صبر انسان مؤمن