تعطیلی مدارس اردبیل فردا چهارشنبه 4 بهمن؟


تعطیلی مدارس اردبیل فردا چهارشنبه 4 بهمن؟

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس اردبیل فردا چهارشنبه ۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس اردبیل چهارشنبه پرداخته شده است.

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس اردبیل چهارشنبه ۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس اردبیل فردا چهارشنبه اعلام نشده است. در صورت تعطیلی مدارس این خبر بروزرسانی می شود.

آیا اردبیل فردا تعطیل است؟ مدارس اردبیل تعطیل شد؟ تعطیلی مدارس اردبیل فردا حقیقت دارد؟

مدیرکل راهداری، حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل از آماده باش ۴۰۰ راهدار در جاده های استان اردبیل خبر داد و گفت: با توجه به شرایط جوی و بارش برف و کولاک شدید در ساعات آینده مردم از هرگونه سفرهای غیرضروری جدا خودداری کنند.

کلیم‌ اله وثوقی سوم بهمن در جلسه مدیریت بحران اداره کل راهداری، حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: طبق اعلام هواشناسی مبنی بر بارش سنگین برف و کولاک شدید در ساعات آینده ۴۰۰ راهدار با ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات در گردنه‌ها و محورهای مواصلاتی استان اردبیل آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

وی با بیان اینکه در جهت خدمت رسانی شایسته به مردم برنامه‌ریزی‌های لازم جهت استفاده از ماشین آلات نهادها و بخش خصوصی انجام شده تا در مواقع بحرانی دچار مشکل نباشیم، گفت: به دلیل برف و کولاک شدیدی که در ساعت آینده خواهیم داشت احتمال مسدود شدن راه‌های روستایی نیز وجود دارد که از مردم خواهشمندیم از ترددهای شبانه غیرضروری در محورهای فرعی و روستایی حتماً خودداری کنند.

مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده استان اردبیل تصریح کرد: به دلیل کولاک شدید و بارش برف طی ساعات آینده مترددین حتماً از تجهیزات زمستانی و به ویژه زنجیر چرخ استفاده کنند و همکاری‌های لازم را با اکیپ های راهداری و سایر نیروهای امدادی داشته باشند.

وثوقی عنوان کرد: از ابتدای طرح زمستانی تاکنون با تلاش راهداران بیش از ۵۹ هزار کیلومتر باند برفروبی انجام و به هزار خودروی گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی شده است.

وی با بیان اینکه اولویت بازگشایی راه‌ها به ترتیب با محورهای اصلی، فرعی و روستایی است از مردم خواست جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها حتماً با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان اردبیل تماس بگیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعطیلی مدارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جنجال جدیدترین رقص حامد آهنگی روی آنتن برنامه اش ! / این مرد بمب رقص است !