پیشنهاد جدید و غیرمنتظره پرسپولیس به برانکو


پیشنهاد جدید و غیرمنتظره پرسپولیس به برانکو

باشگاه پرسپولیس برای جلب رضایت برانکو پیشنهاد جدیدی به این مربی کروات ارائه کردند.

پیشنهاد جدید و غیرمنتظره پرسپولیس به برانکو

به گزارش راهبرد معاصر؛ پس از جدایی یحیی گل محمدی از پرسپولیس، مدیران این باشگاه برای هدایت این تیم به برانکو ایوانکوویچ پیشنهاد دادند. سرمربی تیم ملی عمان در ابتدا پیشنهاد سرخ‌ها را رد کرد تا رضا درویش برای جلب رضایت پروفسور بدهی مالیاتی این مربی را پرداخت کند تا او مشکلی برای حضور در ایران نداشته باشد. پس از پرداخت مالیات توسط باشگاه پرسپولیس، درویش برای مذاکره با برانکو به قطر رفت و با سرمربی تیم ملی عمان دیدار کرد. برانکو در این دیدار بازهم پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد و گفت قصد بازگشت به ایران را ندارد.

برانکو با تیم ملی عمان نتایج ضعیفی کسب کرده و در آستانه حذف از جام ملت‌های آسیا قرار دارد و همچنین خبر مذاکره او با باشگاه پرسپولیس در رسانه های عمانی حسابی جنجال به پا کرده است. گویا برانکو بعد از جام ملت‌ها قراردادش با عمان به پایان می رسد و از حالا با یک تیم اروپایی برای فصل آینده به توافقاتی رسیده و حتی پیش قرارداد هم امضا کرده است.

حالا ورزش سه مدعی شده که مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به فرصت باقی مانده، از برانکو خواست تا در صورتی که با فدراسیون عمان به توافق برای تمدید قرارداد دست نیافت و با توجه به فرصت حدود 5 ماهه تا عقد قرارداد با تیم اروپایی مدنظرش، هدایت سرخ‌ها را عهده‌دار شود./ خبرورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ ارتفاعات برفچال استان گلستان