رئیسی: مأموریت دولت در انجام تحول سنگین است


رئیسی: مأموریت دولت در انجام تحول سنگین است

اقتصادنیوز: دانشگاه در بحث تحول باید نقش تربیت نیروی انسانی دانشمند و با مهارت را دنبال کند؛ تحول در کشور، در گرو تحول در نگاه و فرآیندهاست.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سیدابراهیم رییسی رییس‌جمهور کشورمان امروز در همایش دانشگاه تراز انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مأموریت دولت در انجام تحول، مأموریت سنگینی است لذا موظفیم این مأموریت را دنبال کنیم.

وی افزود: پیشرفت کشور و پیشران این تحول، در گرو حرکت دانشگاه هاست. پیشران این تحول را باید در حوزه علم و دانش دنبال کرد؛ تحول باید مبتنی بر دانش باشد.

خبر مرتبط
ورود قالیباف به موضوع تعرفه اینترنت/ به رئیس‌جمهور گفتم اینترنت مانند کالای اساسی است

اقتصادنیوز: رییس مجلس گفت: موضوع افزایش تعرفه اینترنت نیز با رئیس جمهور صحبت کرده و گفته ام که اینترنت مانند کالای اساسی برای مردم است.

رییس‌جمهور با بیان اینکه پیشران حرکت تحولی باید دانشگاه‌ها و مراکز علمی در کشور باشند، تصریح کرد: دانشگاه‌ها باید از مقاله‌محوری به سمت مساله‌محوری حرکت کنند. وی گفت: تولید علم بسیار اهمیت دارد اما این تولید، باید همراه با مهارت‌آموزی باشد.

رییسی با طرح این سوال که سهم ما در جهان در زمینه علوم انسانی چقدر است، افزود: دانشگاه در بحث تحول باید نقش تربیت نیروی انسانی دانشمند و با مهارت را دنبال کند. وی افزود: تحول در کشور، در گرو تحول در نگاه و فرآیندهاست.

در حال تکمیل...


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات اعتراف ربایندگان یسنا کوچولو + گزارش پرونده