روز 109 طوفان الاقصی/ بمباران بخش‌های مسکونی نوار غزه


روز 109 طوفان الاقصی/ بمباران بخش‌های مسکونی نوار غزه

بمباران بخش‌های مختلف نوار غزه به ویژه خان یونس واقع در جنوب این باریکه طی بامداد و صبح امروز همچنان ادامه داشته است.

روز 109 طوفان الاقصی/ بمباران بخش‌های مسکونی نوار غزه

به گزارش راهبرد معاصر. شبکه المیادین گزارش داد که حمله‌های جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه بخش‌های مسکونی خان یونس واقع در جنوب نوار غزه همچنان ادامه داشته و در جریان این حمله‌ها که به صورت مشخص منازل مسکونی در محله شمالی منطقه مواصی را هدف قرار داده چندین فلسطینی به شهادت رسیدند و تعدادی نیز زخمی شدند.

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که حمله‌های جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی بامداد امروز بخش‌های مرکزی و شرقی خان یونس را نیز هدف قرار داده است.

توپخانه رژیم صهیونیستی نیز اطراف بیمارستان ناصر واقع در خان یونس را هدف حمله‌های خود قرار داد.

توپخانه رژیم صهیونیستی شرق منطقه المصدر واقع در مرکز نوار غزه را هدف قرار داد. این حمله‌ها منطقه بئر النعجه واقع در غرب اردوگاه جبالیا را نیز دربرگرفته است.

مروان الهمص رییس بیمارستان «یوسف النجار» واقع در رفح در جنوب نوار غزه روز گذشته از قطع ارتباط کامل با مجتمع بیمارستانی «ناصر» واقع در خان‌یونس از سوی نظامیان اشغالگر ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

الهمص تاکید کرد: امروز پیکر ۱۲ شهید که در نتیجه بمباران خان‌یونس از سوی اشغالگران اسراییلی به شهادت رسیده بودند به بیمارستان ما منتقل شد.

وی افزود: در نتیجه کمبود امکانات با وضعیت دشواری دست و پنجه نرم می‌کنیم و به شدت به برپایی بیمارستان‌های صحرایی در رفح نیاز داریم. اوضاع در نوار غزه به شدت بحرانی است و جنگ باید متوقف شود. جهان باید این جنگ را متوقف کند. دشمن به صورت مستقیم بیمارستان‌ها را هدف قرار می‌دهد و آن‌ها را به پادگان نظامی تبدیل می‌کند.

الهمص تصریح کرد: ما خواهان سرعت‌بخشی به روند ورود کمک‌های پزشکی به غزه هستیم. برخی داروها در غزه نایاب شده‌اند. به تدریج با موارد ابتلا به هپاتیت روبرو می‌شویم و این رخ‌داد نشانه‌ای خطرناک است. ما به صورت روزانه مواردی از مسمویت‌های غذایی را پذیرش می‌کنیم./ مهر


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات اعتراف ربایندگان یسنا کوچولو + گزارش پرونده