«نبیل باهویی2» سرمربی جدید پرسپولیس؟


«نبیل باهویی2» سرمربی جدید پرسپولیس؟

انتخاب سریع و درست کادرفنی، یک آزمون حیثیتی برای مدیرعامل نه‌چندان محبوب پرسپولیس است.

کش‌وقوس برای انتخاب سرمربی پرسپولیس همچنان ادامه دارد و هر ساعت خبر منتفی‌شدن حضور یکی از گزینه‌های خارجی این تیم به انتشار می‌رسد. هواداران در حالی با نگرانی تماشاگر تحولات جاری هستند که به‌نظر می‌رسد مدیران پرسپولیس همه تخم‌مرغ‌های خود را در سبد برانکو چیده بودند و حالا با جواب منفی مربی کروات، به دردسر افتاده‌اند. در این میان طبیعتا بیشترین فشار متوجه رضا درویش است. مدیرعامل پرسپولیس حتی پیش از این هم با بحران مقبولیت مواجه بود و حالا اگر نتواند داستان انتخاب کادرفنی را به شکل درست مدیریت کند، عملا به سیاهچاله خاطرات هواداران تبعید خواهد شد.

آتشی که قرار بود با اسم برانکو خاموش شود

همه می‌دانند که درویش و یحیی گل‌محمدی تا چه اندازه با هم اختلاف داشتند و اساسا همین داستان هم منجر به جدایی سرمربی سرخ‌ها شد. کسی نمی‌تواند ادعا کند یحیی کاملا بی‌عیب و نقص بوده اما به هر حال انتظار می‌رفت مدیر باشگاه بتواند با سرمربی پرافتخار و موفق کنونی کنار بیاید و هر طور شده رضایت او را برای ادامه همکاری جلب کند. به هر حال، اما چنین اتفاقی رخ نداد و یحیی رفت. احتمالا مدیران باشگاه تصور می‌کردند طرح فوری اسم برانکو ایوانکوویچ و جانشینی او با گل‌محمدی آتش انتقادات را فرو خواهد نشاند. تحلیل آنها اشتباه هم نبود و با به میان آمدن نام مربی کروات، هواداران آرام گرفتند. این وسط اما جواب رد ایوانکوویچ همه‌چیز را به هم ریخت و مسئولان باشگاه را به فرسنگ‌ها عقب‌تر پرتاب کرد. حالا با هر جواب منفی که آنها از گزینه‌های خارجی می‌شنوند، هواداران بیش از پیش اسم یحیی گل‌محمدی را تکرار می‌کنند و از درویش می‌پرسند چرا دست روی دست گذاشت تا این مربی جدا شود؟

«نبیل باهویی2» سرمربی جدید پرسپولیس؟

چرا نگرانیم؟

طبیعتا اگر مربی خوب خارجی بالای سر تیم بیاید و ناظران نشانه‌هایی از بهبود اوضاع و طی‌شدن مسیر درست ببینند، راضی خواهند شد. با این حال نگرانی اصلی این است که دلال‌های صف‌کشیده در مقابل ساختمان باشگاه، نهایتا گزینه‌ای را به تیم قالب کنند که سال‌هاست توفیق درست و حسابی نداشته و حال و حوصله کارکردن هم نداشته است. از این مربیان زیاد به فوتبال ایران آمده‌اند، پولشان را گرفته‌اند و رفته‌اند. آنچه مخصوصا به نگرانی‌ها در این زمینه دامن می‌زند، سلیقه و سابقه بد خود درویش است. یادتان که نرفته او تابستان امسال با جذب نبیل باهویی چطور چشم بازار را کور کرد!؟

آزمون آخر

دلایل زیادی برای محبوب‌نبودن درویش بین پرسپولیسی‌ها وجود دارد که فقط در یک فقره می‌توان به حواشی استقبال از کریس رونالدو اشاره کرد. همین حالا هم بسیاری از هواداران مواضع تندی علیه آقای مدیر دارند و در شبکه‌های اجتماعی خواهان عزل او هستند. بنابراین روشن است انتخاب سرمربی مناسب تا چه اندازه می‌تواند حائز اهمیت باشد. اگر درویش نتواند یک مربی کارآمد برای تیم انتخاب کند و نتایج مثبت آن به‌زودی ظاهر نشود، هیچ بعید نیست پایان فصل را به چشم نبیند. در این صورت او در قامت یک مدیر کاملا شکست‌خورده در اذهان باقی خواهد ماند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید