ماجرای درگیری و کودک آزاری مقابل مدرسه یارجانی تهران چه بود؟ + فیلم لحظه درگیری و جزییات


ماجرای درگیری و کودک آزاری مقابل مدرسه یارجانی تهران چه بود؟ + فیلم لحظه درگیری و جزییات

به گزارش خبرنگار رکنا: از صبح امروز فیلمی در فضای مجازی مبنی بر درگیری و نزاع دسته جمعی در میدان 17 نارمک با مظنون کودک آزاری و سرقت تلفن همراه توسط یک خانم مدیر مدرسه...

به گزارش خبرنگار رکنا: از صبح امروز فیلمی در فضای مجازی مبنی بر درگیری و نزاع دسته جمعی در میدان 17 نارمک با مظنون کودک آزاری و سرقت تلفن همراه توسط یک خانم مدیر مدرسه دخترانه یارجانی در محله نارمک منتشر شد که پیگیری های خبرنگار رکنا نشان داد این درگیری هیچگونه ارتباطی به موضوع مطرح شده نداشته و این ماجرا بر سر اختلافات مالی بین والدین دانش آموز و مدیر پیش دبستانی رخ داده است.

پیگیری خبرنگار رکنا نشان از آن دارد که پس از انتشار این فیلم سردار ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران دستور داد تا تیمی از کارآگاهان به سرپرستی سرهنگ بیرانوند رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی برای رازگشایی این فیلم و جزییات آن وارد عمل شوند.

کارآگاهان در تحقیقات میدانی پی بردند که والدین دانش آموز بنابر بدهی مالی که به مدرسه داشتند وقتی روز 26 دی ماه برای بردن فرزندشان به مدرسه مراجعه می کنند با خانم مدیر روبرو شده و با هم درگیری لفظی پیدا میکنند و در همین حین مدیر وقتی خودش را در مقابل این افراد تنها میبیند با چند نفر از اعضای خانواده اش تماس گرفته و از آنها درخواست کمک میکند که در حقیقت ماجرای جمع شدن و درگیری دسته جمعی از همینجا آغاز می شود.

کارآگاهان دریافتند دلیل اصلی گرفتن تلفن همراه مادر دانش آموز توسط مدیر مدرسه فیلم برداری از صحنه نزاع و درگیری بوده است که پس از مراجعه هر دو طرف درگیری به کلانتری تلفن همراه مادر دانش آموز به او تحویل داده شده و تحقیقات در خصوص این پرونده در دستور کار تیم تجسس اداره چهارم پلیس آگاهی گردیده است.


ماجرای درگیری و کودک آزاری مقابل مدرسه یارجانی تهران چه بود؟ + فیلم لحظه درگیری و جزییات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!