پایان تلخ برانکو در عمان


پایان تلخ برانکو در عمان

یکی از خبرنگاران عمانی مدعی شد، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور در پایان جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ از هدایت این تیم برکنار می شود.

تیم ملی فوتبال عمان شامگاه یکشنبه یکم بهمن و در دومین دیدار مرحله گروهی خود رو در روی تیم ملی تایلند قرار گرفت که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا عمانی‌ها در دومین بازی متوالی خود در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ از کسب پیروزی ناکام بمانند.

پس از این بازی هواداران و کارشناسان فوتبال این کشور انتقادات زیادی را علیه برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی عمان مطرح کردند و برخی از آنها خواستار برکناری این مربی پا به سن گذاشته کروات شدند.

در همین رابطه «عمر المعمری» خبرنگار عمانی در صفحه اجتماعی خود اعلام کرد؛ پس از پایان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا برانکو از سمت خود کنار خواهد رفت و یک مربی عمانی موقتاً جانشین این مربی خواهد شد تا پروسه انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی این کشور تکمیل شود.

پایان تلخ برانکو در عمان

عمان در گروه F جام ملت‌ها قرار دارد و با کسب یک امتیاز پایین‌تر از تیم‌های عربستان و تایلند در رده سوم ایستاده است و در سومین بازی مرحله گروهی خود روز پنج‌شنبه ۵ بهمن به مصاف قرقیزستان خواهد رفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول