انهدام باند 3 نفره توزیع موادمخدر و کشف 82 کیلوگرم تریاک در اندیشه


به گزارش رکنا، سرهنگ حسین زلفخانی با اشاره به جزئیات این خبر اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران، مشخص شد افرادی در شهر اندیشه شهریار در امر خرید و...

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین زلفخانی با اشاره به جزئیات این خبر اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران، مشخص شد افرادی در شهر اندیشه شهریار در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارند، بررسی آن در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: با آغاز اقدامات پلیس، محل فعالیت قاچاقچیان موادمخدر در شهر اندیشه مورد شناسائی قرار گرفت و با تعقیب و مراقبت نامحسوس، خانمی حین تحویل یک بسته پلاستیکی به سرنشین یک دستگاه خودروی پراید در شهر اندیشه دستگیر، خودرو توقیف و در بازرسی از آن، یک بسته پلاستیک حاوی 10کیلوگرم تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه، تیم دیگری از ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی، وارد منزل زن توزیع کننده موادمخدر شده و موفق به دستگیری زن دیگری می شوند و در بازرسی از منزل آنها، 72 کیلو و600 گرم تریاک، یک حقه وافور، 2 عدد ترازوی بزرگ و کوچک و یک دستگاه ماکروفر آغشته به موادمخدر کشف شد.

سرهنگ زلفخانی بیان داشت: در ادامه، نفر اصلی باند توزیع موادمخدر، سوار بر یک دستگاه خودرو در فاز4 اندیشه شهریار شناسائی، دستگیر و خودرو توقیف و در بازرسی از منزل متهم، یک دستگاه ترازوی توزین، یک دستگاه پول شمار و دو دستگاه کارتخوان سیار کشف و متهمان دستگیر شده به همراه موادمخدر و سایر اقلام مکشوفه و خودروهای توقیفی به پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران منتقل شدند.


انهدام باند 3 نفره توزیع موادمخدر و کشف 82 کیلوگرم تریاک در"اندیشه"

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 24 اسفند 1402 با معنی و تفسیر دقیق