آمادگی سکه برای ورود به کانال 32 میلیون تومانی


آمادگی سکه برای ورود به کانال 32 میلیون تومانی

قیمت طلا در سومین روز هفته با روند کاهشی انس جهانی آرایش نزولی گرفت و قیمت سکه نیز در مسیر کاهشی بازگشایی شد. با این حال، به دنبال افزایش قیمت دلار در ظهر امروز، بازار طلا نیز افزایش قیمت را تجربه کرد.

قیمت طلا و سکه در شروع معاملات امروز با روند کاهشی بازگشایی شد. دلار در گشایش بازار ارز ریتم کاهشی داشت، اما با داغ شدن بازار ارز اکنون دلار افزایش ۲۰۰ تومانی را تجربه کرده و به کانال ۵۴ هزار تومان رسیده است. ریتم صعودی دلار، روند قیمت سکه را که در ابتدا کاهشی بود، صعودی کرد.

گفتنی است قیمت انس جهانی طلا نیز کاهش نزدیک به هفت دلاری دارد و با قیمت ۲۰۲۲ دلاری در حال معامله است.

سکه امامی امروز دوشنبه دوم بهمن ۱۴۰۲ با افزایش ۳۸ هزار تومانی به قیمت ۳۱ میلیون و ۸۹۲ هزار تومان رسیده است. سکه بهار بدون تغییر و روی قیمت ۲۸ میلیون و ۷۹۰ هزار تومانی ایستاده است.

گفتنی است نیم‌سکه و ربع سکه در شروع معاملات امروز با افزایش ۵۰ هزار تومانی به ترتیب با قیمت ۱۷ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله می‌شوند. سکه گرمی، کاهش ۱۰ هزار تومانی دارد و با قیمت ۶ میلیون تومان در حال معامله است.

آمادگی سکه برای ورود به کانال 32 میلیون تومانی

قیمت طلا در شروع معاملات امروز دوم بهمن همانند روز گذشته با روند کاهشی بازگشایی شد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار در حال حاضر کاهش ۶۱ هزار تومانی دارد و با رقم ۱۱ میلیون ۷۳۰ هزار تومان در حال معامله است.

هر گرم طلای ۱۸ عیار کاهش هفت هزار و ۳۰۰ تومانی دارد و روی رقم دو میلیون و ۷۱۴ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم دو میلیون و ۶۷۸ هزار تومان در حال معامله است.

در لحظه نگارش این گزارش حباب سکه در بیشتر قطعات افزایشی است. حباب سکه امامی هزار تومان، سکه بهار ۳۳ هزار تومان، نیم‌سکه ۲۴ هزار تومان، ربع سکه ۱۲ هزار تومان افزایش دارد و سکه گرمی چهار هزار تومان کاهش حباب دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل گرگ با نوشته های انگیزشی + متن های زیبا و انگیزشی