کمیسیون امنیت ملی حادثه کشته شدن 5 سرباز در کرمان را پیگیری کند


 کمیسیون امنیت ملی حادثه کشته شدن 5 سرباز در کرمان را پیگیری کند

شهباز حسن‌پور، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز ( دوشنبه ) مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس مجلس اظهارکرد: تقاضا دارم به کمیسیون امنیت ملی ماموریت دهید...

شهباز حسن‌پور، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز

( دوشنبه ) مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس مجلس اظهارکرد: تقاضا دارم به کمیسیون امنیت ملی ماموریت دهید تا حادثه‌ای که عصر روز گذشته ( یکشنبه ) در کرمان رخ داد و منجر به کشته شدن پنج سرباز شده است را پیگیری کنند. مردم کرمان در دو هفته گذشته آسیب‌های روحی و روانی زیادی را متحمل شده‌اند. انتظار داریم این موضوع به صورت جدی دنبال شود.

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بحث تعهد سپرده ارزی باعث شده تا بخش زیادی از محصولات کشاورزی از جمله پسته و سیب‌زمینی بر روی دست کشاورزان باقی بماند و کشاورزان با مشکل مواجه شده‌اند تقاضا داریم این موضوع تعهد سپرده ارزی برداشته شود تا مشکل کشاورزان مرتفع گردد.

همچنین محمدرضا پورابراهیمی در تذکری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: شهادت پنج سرباز در استان کرمان را که عصر روز گذشته اتفاق افتاد را تسلیت می‌گویم و برای خانواده معزز این سربازان تقاضای صبر و شکیبایی از درگاه الهی دارم.

وی در ادامه اظهار کرد: از فرماندار کرمان و دستگاه‌های مرتبط انتظار می‌رود این موضوع را پیگیری کرده و گزارش نهایی را در این خصوص به مردم کرمان ارائه کنند. امیدوارم شاهد تکرار چنین حوادث تلخی در حوزه ماموریتی خود نباشید.


 کمیسیون امنیت ملی حادثه کشته شدن 5 سرباز در کرمان را پیگیری کند

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم / جواد خیابانی در تلویزیون باکو با گزارش آذری فوتبال ! + عکس زن زیبای آقای گزارشگر...