فورد برخلاف رقبا به تولید موستانگ 8 سیلندر ادامه می‌دهد


فورد برخلاف رقبا به تولید موستانگ 8 سیلندر ادامه می‌دهد

مدیرعامل فورد بار دیگر تأکید کرد به تولید نسخه‌های مختلف موستانگ ۸ سیلندر صرف‌نظر از تصمیمات رقبا متعهد است. این خودروساز آمریکایی نسل ششم موستانگ را با تولید مدل‌های پرفورمنس و جاده‌ای دارک هورس، مدل مسابقه‌ای GT3 آماده لمان و سوپر اسپرت ۳۰۰...

مدیرعامل فورد بار دیگر تأکید کرد به تولید نسخه‌های مختلف موستانگ ۸ سیلندر صرف‌نظر از تصمیمات رقبا متعهد است.

این خودروساز آمریکایی نسل ششم موستانگ را با تولید مدل‌های پرفورمنس و جاده‌ای دارک هورس، مدل مسابقه‌ای GT3 آماده لمان و سوپر اسپرت ۳۰۰ هزار دلاری راهی بازار کرده است. هر سه مدل به پیشرانه‌های بزرگ ۸ سیلندر مجهز هستند و بیشتر از دوج چلنجر و شورولت کامارو در بازار دوام آورده‌اند. شاید شرایط بازار سریعاً در حال تغییر باشد اما جیم فارلی مدیرعامل فورد می‌گوید این موستانگ های ۸ سیلندر همچنان تولید خواهند شد.

فورد برخلاف رقبا به تولید موستانگ 8 سیلندر ادامه می‌دهد

رئیس فورد در حین برگزاری برنامه‌های مسابقه‌ای ۲۰۲۴ شرکت با رسانه‌ها گفت‌وگو کرده و گفته که برند یاد شده به تولید پیشرانه درون‌سوز ۸ سیلندر متعهد است. این امر به لطف تولید هم‌زمان اما متضاد پیشرانه‌های درون‌سوز و برقی میسر شده است. از جمله این خودروهای برقی می‌توان به موستانگ مک ای اشاره کرد که بنا به گفته فارلی باعث می‌شود محصولات درون‌سوز شرکت تا مدت بیشتری عرضه شوند. در حقیقت شرکت فورد به عرضه پیشرانه ۵ لیتری کایوت فعلی در بلندمدت متعهد خواهد بود.

فورد برخلاف رقبا به تولید موستانگ 8 سیلندر ادامه می‌دهد

محصولات پرقدرت موستانگ تنها چند هفته پس از عرضه نسخه نهایی کامارو و چلنجر معرفی شده‌اند. اگرچه استلانتیس و جنرال موتورز محصولات محبوب خود را دیگر عرضه نخواهند کرد اما فارلی می‌گوید موستانگ بر اساس ایده پیشرانه‌های ۸ سیلندر با قیمت مناسب شکل گرفته و این در تاریخ شصت‌ساله موستانگ پابرجا بوده است. فارلی خاطرنشان می‌سازد:

موستانگ شصتمین سالگرد تولید خود را جشن می‌گوید. رقبای زیادی رفته‌اند. آن‌ها می‌آیند و می‌روند اما ما هرگز این کار را انجام نمی‌دهیم. ما همیشه موستانگ را نگه داشته‌ایم. شصت سال است این کار را می‌کنیم.

فورد برخلاف رقبا به تولید موستانگ 8 سیلندر ادامه می‌دهد

هنوز مشخص نیست که فورد تا چه زمانی خواهد توانست موستانگ های ۸ سیلندر را بسازد اما اظهارات فارلی نشان می‌دهد حداقل تا میان‌مدت چنین امری ادامه خواهد داشت. فارلی همچنین می‌گوید جاه‌طلبی‌های فورد ادامه خواهد داشت:

ما هم‌اکنون اکوبوست و دارک هورس را داریم و به سرمایه‌گذاری خود ادامه می‌دهیم؛ و اگر تنها یک برند و خودرو در روی کره زمین وجود داشته باشد که خودروی اسپرت ارزان‌قیمت با پیشرانه ۸ سیلندر را برای کل دنیا بسازد، آن برند فورد و آن خودرو موستانگ خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قالیباف به خاطر ائتلاف دوستان خودرا قربانی کرد/ قالیباف برای انتخابات مجلس دوازدهم یک ا...