ژوزه پسیرو سرمربی پرسپولیس می شود/ آخرین مذاکرات پرسپولیس با این مربی خارجی


ژوزه پسیرو سرمربی پرسپولیس می شود/ آخرین مذاکرات پرسپولیس با این مربی خارجی

گویا ژوزه پسیرو یکی از گزینه های هدایت پرسپولیس است.

باشگاه پرسپولیس در روزهای گذشته به طور همزمان مذاکره با چند گزینه اروپایی را در دستور کار خود قرار داد که در این میان مذاکرات جدی‌تری با ژوزه پسیرو سرمربی مطرح پرتغالی انجام شد.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد ژوزه پسیرو که اکنون هدایت تیم ملی نیجریه در جام ملت‌های آفریقا را برعهده دارد مذاکره با پرسپولیس را به بعد از این مسابقات موکول کرده و همین موضوع احتمال حضور این مربی روی نیمکت سرخپوشان را خیلی کمرنگ کرده است.

مرحله گروهی جام ملت‌های آفریقا 4 بهمن به پایان می‌رسد و با توجه به شرایط تقریباً مناسب نیجریه برای صعود، پسیرو مدت زمان بیشتری درگیر این تورنمنت خواهد بود. این موضوع به معنای از دست رفتن زمان برای پرسپولیس است و به نوعی سرخپوشان نمی‌توانند روی این مربی حساب باز کنند.

ژوزه پسیرو سرمربی پرسپولیس می شود/ آخرین مذاکرات پرسپولیس با این مربی خارجی

باشگاه پرسپولیس پس از پاسخ منفی برانکو ایوانکوویچ، به طور همزمان مذاکره با چند مربی اروپایی را در دستور کار خود قرار داد. از جمله این مربیان می‌توان به پتکوویچ سرمربی اهل بوسنی و دی‌بیاسی (مربی ایتالیایی) اشاره کرد که مذاکرات با این مربیان نیز نتیجه‌ای نداشته است. به همین دلیل دو گزینه دیگر مدنظر باشگاه پرسپولیس قرار دارد و بناست که مذاکرات با آنها جدی‌تر پیش برود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا