تعطیلی مدارس گیلان فردا دوشنبه 2 بهمن 1402؟


تعطیلی مدارس گیلان فردا دوشنبه 2 بهمن 1402؟

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس گیلان فردا دوشنبه ۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس گیلان دوشنبه پرداخته شده است.

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس گیلان دوشنبه ۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس قزوین فردا دوشنبه اعلام نشده است. در صورت تعطیلی مدارس این خبر بروزرسانی می شود.

کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی، از ورود سامانه بارشی و سرد از بعدازظهر فردا (دوشنبه) به این استان خبر داد.

آرش نبی‌زاده اظهار کرد: بارندگی، وزش باد در برخی مناطق شدید تا خیلی شدید، ارتفاعات و دامنه‌ها بارش برف گاهی شدید تا خیلی شدید، کولاک برف، مه‌آلودگی، رعد و برق وضعیت پیش بینی شده‌ سامانه بارشی یادشده است که تا چهارشنبه هفته جاری ماندگار است.

وی بیان کرد: بر اساس پیش‌بینی هواشناسی گیلان از عصر سه‌شنبه تا عصر چهارشنبه در برخی نواحی جلگه‌ای مستعد و همجوار با دامنه‌ها در استان، احتمال بارش برف یا مخلوط برف و باران را شاهد خواهیم بود.

تعطیلی مدارس گیلان فردا دوشنبه 2 بهمن 1402؟

کارشناس هواشناسی گیلان با تاکید بر ضرورت تمهیدات لازم با توجه به این وضعیت آب و هوایی خاطر نشان کرد: با توجه به کاهش دید افقی به ویژه در محورهای و کوهستانی و گردنه‌های برف گیر، رانندگان احتیاط لازم را به عمل آورند و نسبت به تجهیز خودرو به امکانات ایمنی و زمستانه اعم از زنجیر چرخ اقدام کنند.

نبی زاده همچنین با هشدار به کشاورزان استان، از آنان خواست، تمهیدات لازم را به عمل آورند و طی فعالیت سامانه سرد و بارشی، از محلول پاشی و سم پاشی باغات و مزارع از امروز (یکشنبه) خودداری کنند.

وی اظهار کرد: حفاظت از کندوها در مقابل وزش باد، سرما و بارندگی، محافظت از نهال‌های جوان‌تر در مقابل سرما و وزش باد ، مراقبت از دام‌ها و پوشش و درزگیری واحدهای سنتی دام و طیور، مدیریت دما و رطوبت در واحدهای تولیدی گلخانه‌ها، مرغداری‌ها و سالن‌های قارچ و بررسی استحکام، زهکشی و پوشش سازه‌های گلخانه‌ای انجام شود.

کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی دریایی با توجه به وزش باد شدید، گاهی خیلی شدید و مواج شدن دریا اضافه کرد: دریا امروز برای فعالیت‌های دریانوردی مناسب ،اما از فردا تا چهارشنبه نامناسب پیش بینی شده است.

نبی زاده با اشاره به کاهش ۱۰ تا ۱۵ درجه‌ای دما در مناطق مختلف استان با ورود سامانه سرد و بارشی جدید خاطر نشان کرد: رشت صبح امروز با چهار درجه سلسیوس کمترین و شهرستان رودبار با ۲۱ درجه بیشترین دما را در ۲۴ ساعت گذشته به خود اختصاص داده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعطیلی مدارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آبی‌ها امیدوار به کسب سهمیه