سرلشکر سلامی: سردار خرم حیات خود را در میدان‌های جهاد و خدمت گذراند


سرلشکر سلامی: سردار خرم حیات خود را در میدان‌های جهاد و خدمت گذراند

فرمانده کل سپاه پاسداران با صدور پیامی عروج سردار آزاده و جانباز سرافراز انقلاب اسلامی سردار خرم استاندار خدوم و مردمی آذربایجان شرقی را تسلیت گفت و تاکید کرد: این ضایعه بزرگ را به خانواده مکرم ایشان و آحاد پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین مردم غیور و غیرتمند استان های آذربایجان شرقی و غربی تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

سرلشکر سلامی: سردار خرم حیات خود را در میدان‌های جهاد و خدمت گذراند

به گزارش راهبرد معاصر؛ در پی عروج سردار جانباز سرافراز انقلاب اسلامی سرتیپ دوم پاسدار زین العابدین رضوی خرم استاندار خدوم و مردمی آذربایجان شرقی، سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عروج سردار عالیقدر ، آزاده و جانباز سرافراز انقلاب اسلامی سرتیپ دوم پاسدار زین العابدین رضوی خرم استاندار خدوم و مردمی آذربایجان شرقی باعث تأسف و تأثر فراوان شد.

این مجاهد نستوه و رزمنده دوران دفاع مقدس و مدافع حرم، حیات خود را در میدان‌های جهاد و خدمت به انقلاب، نظام و ملت عظیم الشأن ایران اسلامی سپری کرد و با نقش آفرینی‌های ماندگار خود راه جهاد فی سبیل الله در خیمه ولایت را برای نسل جوان امروز به ودیعت گذارد ، مسیری مبارک و نورانی که او برای ترسیم و تثبیت آن لحظه‌ای درنگ نکرد.

این ضایعه بزرگ را به خانواده مکرم ایشان و آحاد پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین مردم غیور و غیرتمند استان های آذربایجان شرقی و غربی تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند منان برای آن فقید سعید غفران و رحمت واسعه و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و برای عموم داغدیدگان و علاقمندان او صبر، شکیبایی و سکینه قلبی مسألت می‌نمایم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی/ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | واکنش تحسین‌برانگیز راننده‌های ایرانی هنگام شنیدن صدای آژیر آمبولانس