معاریو: برآورد‌های اطلاعاتی درباره حجم تونل‌های غزه اشتباه بود


معاریو: برآورد‌های اطلاعاتی درباره حجم تونل‌های غزه اشتباه بود

روزنامه عبری زبان معاریو گزارش داد که برآورد‌های اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی درباره حجم تونل‌های مقاومت فلسطین در غزه اشتباه بوده است.

معاریو: برآورد‌های اطلاعاتی درباره حجم تونل‌های غزه اشتباه بود

به گزارش راهبرد معاصر، روزنامه معاریو گزارش داد، به نظر می‌رسد که برآورد‌های اطلاعاتی ارتش درباره حجم تونل‌ها در غزه اشتباه بوده است. این اشتباه درخصوص تعداد موشک‌هایی که در غزه موجود است هم صدق می‌کند.

آلون بن دیوید، تحلیلگر نظامی رژیم صهیونیستی در روزنامه معاریو تاکید کرد: با تحقق اهداف جنگ بسیار فاصله داریم و نابودی تونل‌های غزه بسیار بیشتر از آنچه ارتش تصور می‌کرد، زمان می‌برد. ارتش گمان می‌کرد اطلاعات بسیار دقیقی در مورد حزب الله دارد، اما طی هفته‌های اخیر مشخص شد که حجم وسیعی از زیرساخت‌های حزب الله در مناطق مرزی وجود دارد.

رژیم صهیونیستی که با هدف از بین بردن گروه‌های مقاومت فلسطین از جمله حماس و آزادی اسرای خود از ۱۵ مهرماه اقدام به بمباران شدید نوار غزه و سپس لشکرکشی به غزه کرده است، بعد از هفته‌ها جنایت در این منطقه به اهداف خود نرسید و به مذاکره با مقاومت روی آورد.

زیاده خواهی تل آویو در برنامه تبادل اسرا موجب شکست مذاکرات و در نهایت از سرگیری جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شد.ارتش اشغالگر صهیونیستی صبح جمعه (دهم آذرماه) پس از پایان موعد آتش بس موقت در غزه، بمباران این باریکه و حمله همه جانبه به آن را از سرگرفت./ باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


70 عکس صبح بخیر انگیزشی با جملات مثبت و امید بخش