متقاضیان ساینا و شاهین بخوانند/ چرا پیامک فراخوان هنوز ارسال نشده؟


مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو ضمن ارائه توضیحاتی درباره عرضه خودرو‌های سایپا و شاهین، پیرامون زمان ارسال فراخوان واریز وجه این خودرو‌ها به متقاضیان آن جزئیاتی را بیان کرد.

گروه صنعت، معدن و تجارت بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ اوایل این ماه گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای از عرضه دو خودروی شاهین و ساینا در سامانه یکپارچه خودرو‌های داخلی خبر داد. در این اطلاعیه اینگونه آمده بود که "با توجه به برنامه تولید گروه سایپا، با هدف تسهیل شرایط خرید خودرو برای متقاضیان، مقرر شد از محل ظرفیت‌های خالی موجود این شرکت محصولات شاهین با گیربکس اتوماتیک و همچنین ساینا SDA، از طریق سامانه یکپارچه و از روز پنج‌شنبه مورخ ۱۴۰۲.۱۰.۷ به مدت پنج روز برای متقاضیان جدید خرید، عرضه شود".

متقاضیان ساینا و شاهین بخوانند/ چرا پیامک فراخوان هنوز ارسال نشده؟
اکنون بیش از سه هفته از زمان ثبت نام این اتومبیل‌ها می‌گذرد، اما به گفته بسیاری از مخاطبان پایگاه خبری بازارنیوز هنوز پیامکی برای تعیین تکلیف آن‌ها از سوی شرکت سایپا ارسال نشده است.


در همین راستا؛ «مهدی تقدسی» مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو در گفتگو با بازارنیوز پیرامون این وضعیت به وجود آمده، اظهار کرد: در آخرین دور از ثبت نام‌های محصولات شرکت ساپیا، این خودروساز اتومبیل‌های ساینا و شاهین را عرضه کرد و اکنون با دریافت اطلاعات متقاضیان، به ترتیب مشغول ارائه فراخوان واریز وجه به متقاضیان آن‌ها است.


مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو افزود: در این دور از ثبت‌نام‌ها متقاضیان زیادی برای اخذ خودرو‌های مذکور ثبت نام‌ کردند و همین مسئله باعث شده که اعلام فراخوان‌ها به آهستگی پیش برود.


وی در پایان خاطرنشان کرد: سامانه یکپارچه خودرو پس از ثبت‌نام متقاضیان، داده‌های آن‌ها را تحویل سایپا داده و سپس آن شرکت به تناسب اطلاعات افراد، اقدام به ارسال فراخوان واریز وجه می‌کند. در حال حاضر وضعیت عده‌ای در سامانه یکپارچه فروش خودرو در مرحله «ارسال اطلاعات به خودروساز» قرار دارد که این هم ناشی از حجم بالای تقاضا‌ها در این مرحله از عرضه است.


پایان پیام//

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشاورزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل قلب / عکس پس زمینه قلب