مرگ دلخراش 3 معلم


مرگ دلخراش 3 معلم

رئیس پلیس‌ راه چهارمحال و بختیاری از فوت سه نفر و مصدومیت یک نفر طی حادثه تصادف سواری پژو با کامیون در محور صالحات به لردگان خبر داد.

غلامعلی نوربخش از وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت و جرح در محور صالحات به لردگان خبر داد و گفت: متاسفانه راننده و ۲ نفر از سرنشینان سواری پژو فوت و راننده کامیون ایسوزو مجروح و بلافاصله توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس‌ راه چهارمحال و بختیاری افزود: بنا بر نظر کارشناسی علت این تصادف انحراف به چپ از خط وسط راه تشخیص داده شده است.

وی بیان کرد: با توجه به ۲ طرفه بودن اکثر جاده‌های استان و عدم وجود جدا کننده در میانه راه، برخورد رخ به رخ در اثر ورود به مسیر مقابل مهم‌ترین عامل تصادفات منجر به فوت و جرح در این محورهاست.

مرگ دلخراش 3 معلم

نوربخش اضافه کرد: به رانندگان توصیه می‌شود ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هر گونه شتابزدگی و سرعت غیرمجاز در رانندگی خودداری و همواره با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

داود مهری امام‌قیسی و هادی حسینی از مربیان پرورشی و کوهی کمالی آموزگار ابتدایی از فرهنگیان شهرستان خانمیرزا در این تصادف جان باختند.

گفتنی است ۴۰ روز پیش سه تن از معلمان جوان شهرستان اردل هنگام برگشت از مدرسه طی یک حادثه تصادف در محور اردل به جونقان جان خود را از دست دادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا