کمین گردان‌های قدس برای نظامیان صهیونیست


کمین گردان‌های قدس برای نظامیان صهیونیست

مبارزان گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) با گرفتارکردن نظامیان صهیونیست در کمین خود، ضربه سنگینی را به آنان وارد کردند.

کمین گردان‌های قدس برای نظامیان صهیونیست

به گزارش راهبرد معاصر؛ گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که چندین عملیات را علیه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه به انجام رسانده است.

گردان‌های قدس تاکید کرد که مبارزان این گردان‌ها چندین جنگ‌افزار ارتش رژیم صهیونیستی را در یک کمین مهندسی حساب‌شده گرفتار کرده‌اند و با انفجار چندین بمب قوی این جنگ‌افزار‌ها را منهدم و نظامیان صهیونیست سوار بر آن‌ها را به هلاکت رسانده یا زخمی کرده‌اند.

علاوه بر این نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه «رمیضه» واقع در شرق خان‌یونس با چندین خمپاره سنگین از سوی گردان‌های قدس گلوله‌باران شدند.

یک نظامی ارتش رژیم صهیونیستی نیز در جنوب شهر غزه از سوی تک‌تیراندازان گردان‌های قدس هدف قرار داده شد.

مبارزان گردان‌های قدس در محور پیشروی شمال اردوگاه النصیرات نیز یک تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را با گلوله «تاندوم» هدف قرار دادند.

همچنین گردان‌های قدس از درگیری سنگین میان مبارزان این گردان‌ها و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در محور‌های پیشروی اردوگاه‌های المغازی و البریج در مرکز نوار غزه و در شرق و جنوب شهر خان‌یونس خبر داد.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) نیز اعلام کرد که نظامیان و جنگ‌افزار‌های ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال و جنوب شهر خان‌یونس با خمپاره سنگین هدف قرار داده است.

نظامیان و جنگ‌افزار‌های ارتش رژیم صهیونیستی در شمال شرق اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه نیز از سوی گردان‌های قسام با خمپاره سنگین هدف گرفته شدند. / الجزیره


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه دوشنبه 17 اردیبهشت 1403