واکنش تند قالیباف به شهادت فرماندهان ارشد سپاه


واکنش تند قالیباف به شهادت فرماندهان ارشد سپاه

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی با اشاره به شهادت چهار مستشار نظامی جمهوری اسلامی ایران در حمله رژیم صهیونیستی به دمشق در سوریه، نوشت: رشادت رزمندگان در تلافی این جنایت، مجازات سختی برای رژیم غاصب اسرائیل در انتظار خواهد بود.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای‌ اسلامی در پی شهادت چهار مستشار نظامی جمهوری اسلامی ایران در حمله رژیم صهیونیستی به دمشق در سوریه، پیامی صادر کرد.

متن کامل پیام قالیباف به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

رژیم‌ غاصب و متجاوز صهیونیستی در جنایتی آشکار با بمباران مناطق مسکونی سوریه، جمعی از دلاوران و مجاهدان خدوم ملت ایران را ناجوانمردانه به شهادت رسانید تا بار دیگر عجز و درماندگی خود از رویاروئی در خطوط مقدم نبرد با رزمندگان اسلام را به‌نمایش بگذارد.

واکنش تند قالیباف به شهادت فرماندهان ارشد سپاه

شهیدان سرافراز، سردار حجت‌الله امیدوار، علی آقازاده، حسین محمدی و سعید کریمی در دفاع از آرمان‌های اسلام و حریم اهل‌بیت (علیهم‌السلام) به‌ عنوان مستشار نظامی و در حین انجام وظیفه، در بمباران جنگنده‌های مزدوران صهیونیستی در دمشق به شهادت رسیدند و به‌ یقین با رشادت رزمندگان در تلافی این جنایت، مجازات سختی برای رژیم غاصب اسرائیل در انتظار خواهد بود.

ضمن عرض تبریک و تسلیت به پیشگاه حضرت بقیه‌الله‌الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری، فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت، ملت شریف ایران و خانواده بزرگوار شهیدان، امیدوارم این مجاهدان والامقام در جوار ارواح قدسی شهدا قرین رحمت و درجات الهی قرار گیرند.

محمدباقر قالیباف

رئیس مجلس شورای‌ اسلامی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا