دستگیری اوباش و قاچاقچی سلاح در چهارباغ


دستگیری اوباش و قاچاقچی سلاح در چهارباغ

فرمانده انتظامی البرز گفت: شخصی که در سطح شهرستان چهارباغ ضمن خرید و فروش سلاح اقدام به سرقت از شهروندان با تهدید می‌کرد، در این استان دستگیر شد.

دستگیری اوباش و قاچاقچی سلاح در چهارباغ

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار "حمید هداوند" روزشنبه گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران سازمان اطلاعات فراجا در استان البرز مشخص شد یکی از اشرار منطقه سلطان آباد در شهرستان چهارباغ اقدام به قاچاق سلاح نموده و همچنین در زمینه سرقت با تهدید سلاح گرم نیز فعالیت دارد.
وی افزود: پس از اقدامات مقدماتی و شناسایی مخفیگاه متهم، ماموران در یک عملیات ضربتی این فرد را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او یک قبض سلاح گرم کشف کردند.
هداوند همچنین از کشف بیش از ۲ هزار دستگاه مودم خارجی قاچاق در این استان خبر داد و گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین گشت زنی در آزادراه شهید فلاحی به یک دستگاه خودرو پیکان وانت حامل بار مشکوک و دستور توقف آن را صادر می‌کنند.
وی افزود: در بازرسی بار خودرو، ماموران موفق به کشف ۱۲۰ دستگاه مودم خارجی شده و با ردزنی محل بارگیری این مودم‌ها، با هماهنگی مقام قضایی به همراه عوامل تعزیرات حکومتی به آنجا اعزام و در بررسی‌های تکمیلی ۲ هزار دستگاه مودم قاچاق دیگر کشف شد.
فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: در این خصوص یک نفر شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.
وی بیان کرد: ارزش ریالی کالا‌های مکشوف حدود ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است. / ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)