تست شخصیت : چقدر آدم امروزی و روشن فکری هستی؟


تست شخصیت : چقدر آدم امروزی و روشن فکری هستی؟

بیایید ببینیم فست فود مورد علاقه شما در مورد شما چه می گوید!

به سه تصویر نگاه کنید: پیتزا، برگر و هات داگ. بدون اینکه زیاد فکر کنید، یکی را انتخاب کنید که بیشتر به شما برخورد کند. به یاد داشته باشید، در اینجا هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد – همه چیز در مورد آن چیزی است که شما را در سطح شخصی جذاب می کند. تصور می‌شود تصویری که انتخاب می‌کنید جنبه‌های کلیدی سطح ذهن باز شما را نشان می‌دهد. اماده ای؟ بیایید ببینیم فست فود مورد علاقه شما در مورد شما چه می گوید!

تست شخصیت : چقدر آدم امروزی و روشن فکری هستی؟

اگر پیتزا را انتخاب کردید، نشان می دهد که ذهنیت بسیار باز و پذیرنده ای دارید. پیتزا یک ماده غذایی همه کاره است که می توان آن را با رویه های مختلف سفارشی کرد تا سلیقه ها و ترجیحات مختلف را برآورده کند. مشابه این، شما احتمالاً فردی هستید که در موقعیت های مختلف انعطاف پذیر و سازگار است. صراحت شما به شما این امکان را می دهد که دیدگاه ها و نظرات مختلف را بدون قضاوت بپذیرید.

شما احتمالاً کاملاً ماجراجو نیز هستید، همیشه مایلید چیزهای جدیدی را امتحان کنید، چه یک رویه پیتزای متفاوت یا یک تجربه بدیع در زندگی. ترکیبات منحصر به فرد شما را نمی ترساند – در واقع، آنها شما را هیجان زده می کنند! شما آنها را فرصتی برای رشد و یادگیری می بینید.

تست شخصیت : چقدر آدم امروزی و روشن فکری هستی؟

برگر

انتخاب برگر ممکن است نشان دهد که شما سطح متعادلی از ذهن باز دارید. برگرها ترکیبی عالی از کلاسیک گرایی ساختاریافته را نشان می دهد که با فضای خلاقیت ترکیب شده است – بسیار شبیه شخصیت شما. شما قدردان سنت هستید و اعتقادات قوی خاصی دارید، اما به طور کامل به روی ایده ها یا تجربیات جدید بسته نیستید.

شما عموماً پذیرای دیدگاه های مختلف هستید و دوست دارید مفاهیم جدید را کشف کنید، اما به ارزش ها و اصول اصلی خود نیز پایبند هستید. این شما را به یک بازیکن تیم بزرگ تبدیل می کند زیرا می توانید به نظرات دیگران احترام بگذارید و در عین حال موضع خود را حفظ کنید.

تست شخصیت : چقدر آدم امروزی و روشن فکری هستی؟

هات داگ

اگر هات داگ انتخاب شما بود، ممکن است فردی باشید که به طور انتخابی ذهن باز دارید. هات داگ ها ساده و ساده هستند و فضای زیادی برای تنوع ندارند. این می تواند منعکس کننده این باشد که در حالی که شما در مورد برخی مسائل ذهنی باز دارید، ممکن است در مورد دیگران بیشتر در مسیر خود قرار بگیرید.

شما برای ثبات و پیش بینی پذیری ارزش قائل هستید و اغلب ترجیح می دهید به آنچه می دانید پایبند باشید. با این حال، این بدان معنا نیست که شما کاملاً بسته شده اید. هنگامی که با استدلال های منطقی یا شواهد قانع کننده ارائه می شود، مایلید در موضع خود تجدید نظر کنید و دیدگاه بازتری اتخاذ کنید.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان