هشدار ترامپ درباره احتمال ترور در آمریکا


هشدار ترامپ درباره احتمال ترور در آمریکا

دونالد ترامپ در جریان یک گردهمایی درباره مسائل مختلف آمریکا سخنرانی کرد.

هشدار ترامپ درباره احتمال ترور در آمریکا

به گزارش راهبرد معاصر، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده آمریکا در جریان گردهمایی در نیوهمپشایر مدعی شد که در نتیجه سیاست‌های مهاجرتی جو بایدن، رئیس‌جمهور کنونی، «احتمال ۱۰۰ درصد ترور» در این کشور وجود دارد.

ترامپ بار دیگر ضمن انتقاد از سیاست‌های مهاجرتی جو بایدن تاکید کرد که دولت بایدن افرادی را که از زندان‌ها، مراکز روانی و حتی در قالب تروریست وارد کشور می‌شوند را بررسی نمی‌کند. او متعهد شد در صورت انتخاب شدن به «هر سیاست مرزی باز» پایان دهد و «بزرگترین اخراج» را آغاز کند.


بایدن کشور ما را ویران می‌کند

ترامپ در بخش دیگری از اظهاراتش بار دیگر مدعی شد که جانشین وی جو بایدن در حال «ویران کردن آمریکا» است. او گفت: اگر در سال ۲۰۲۰ به جای بایدن انتخاب می‌شد، نه بحران تورمی و نه جنگی در اوکراین و اسرائیل رخ می‌داد.

رئیس جمهور سابق آمریکا همچنین مدعی شد که کشور ش «در حال حاضر آشفته» است و افزود که مردم از دیدن شکست، مرگ و ویرانی خسته شده اند.


هیلی توانایی انجام وظایف رئیس جمهور را ندارد

ترامپ گفت نیکی هیلی، رقیب اصلی او برای نامزدی جمهوری خواهان، «توانایی» انجام وظیفه رئیس جمهور کشور را ندارد. او به اندازه کافی سخت نیست، به اندازه کافی باهوش نیست و به اندازه کافی مورد احترام نیست.

ترامپ در ادامه تاکید کرد که هیلی توانایی مقابله با برخی از سران جهان مانند ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی را نخواهد داشت. او همچنین ابراز عقیده کرد که هیلی ممکن است پس از انتخابات مقدماتی نیوهمپشایر در هفته آینده از رقابت برای نامزدی خارج شود.

رئیس جمهور سابق آمریکا بار دیگر مدعی شد که افرادی که از نامزدی هیلی حمایت می‌کنند، «طرفدار چین» و همچنین «حامی جنگ» و «حامی بایدن» هستند.


اگر من برنده شوم، بازار سهام از سقف عبور خواهد کرد

دونالد ترامپ تاکید کرد که انتظار دارد در صورت پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری در نوامبر، بازار سهام «از پشت بام» عبور کند و کشور «رونق اقتصادی» را تجربه کند. ترامپ اصرار داشت که بازار سهام عملکرد خوبی داشته است، زیرا سرمایه گذاران فکر می‌کنند که او انتخاب خواهد شد./ باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بک گراند بنفش | 100 عکس پس زمینه بنفش برای گوشی شیک و فانتزی