ناو آمریکایی «کیم رنجر» را هدف قرار دادیم!


 ناو آمریکایی «کیم رنجر» را هدف قرار دادیم!

اقتصادنیوز: سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد جمعه اعلام کرد که ناو آمریکایی «کیم رنجر» در خلیج عدن با موشک‌های نیروی دریایی هدف قرار گرفت و موشک‌ها مستقیما به هدف اصابت کردند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای با بیان اینکه پاسخ به حملات آمریکا و انگلیس اجتناب ناپذیر است، تاکید کرد: «هر گونه تجاوز جدید بدون مجازات نخواهد ماند.»

براساس گزارش المیادین، وی با تاکید بر اینکه حرکت دریانوردی در دو دریای عرب و سرخ به همه مقاصد به جز بنادر فلسطین اشغالی ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: ممنوعیت دریانوردی اسرائیل یا کشتی‌هایی که به سمت بنادر فلسطین اشغالی حرکت می‌کنند تا پایان تجاوز و رفع محاصره غزه ادامه خواهد داشت.

سرتیپ سریع با تاکید بر حمایت از غزه افزود نیروهای مسلح یمن به اجرای اقدامات دفاعی و تهاجمی خود در چارچوب حق مشروع دفاع از یمن ادامه خواهند داد.

محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله یمن دیروز تاکید کرد که تداوم تجاوزات آمریکایی-انگلیسی در حمله به یمن «اصرار بر ادامه تجاوز برای حفاظت از اسرائیل است».

عبدالسلام خاطرنشان کرد تجاوزات آمریکا و انگلیس به کشورش مانع از انجام عملیات نیروهای مسلح یمن در دریای سرخ در چارچوب حمایت از مردم فلسطین در سایه تجاوزات مداوم علیه آنها نخواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرب المثل های ایرانی از نگاه هوش مصنوعی + عکس