جدیدترین خبرها از قیمت میوه شب عید


جدیدترین خبرها از قیمت میوه شب عید

معاون استاندار تهران با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم برای کنترل بازار شب عید گفت: میوه شب عید حداقل ۳۰ درصد ارزان‌تر از بازار به مردم عرضه می‌شود.

محمد علیمهری در جلسه ستاد تنظیم بازار شب عید و ماه مبارک رمضان که امروز به میزبانی استانداری تهران با حضور همه اعضا ستاد برگزار شد، با اشاره به تقارن بهار طبیعت و بهار عبودیت و بندگی، ضمن تاکید بر تامین کالاهای مورد نیاز برای ماه مبارک رمضان و عید نوروز اظهار کرد: میوه شب عید و خرمای ماه مبارک رمضان به میزان کافی برای شهر تهران همچنین شهرستان‌های استان تهران خریداری شده است.

وی همچنین با اشاره به نحوه توزیع میوه شب عید افزود: در شهرستان‌های استان تهران میوه شب عید توسط تعاونی روستایی استان تهران تامین و در اماکن منتخب شهرستان‌ها در زمان مقرر توزیع می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران تصریح کرد: در شهر تهران نیز با محوریت میادین میوه و تره بار، میوه شب عید و خرمای ماه مبارک رمضان تهیه و در قالب بازارچه های سازمان میادین شهرداری تهران کار توزیع آن آغاز می شود.

جدیدترین خبرها از قیمت میوه شب عید

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت رصد قیمت ها در بازار در آستانه ماه مبارک رمضان و عید نوروز اظهارکرد: قیمت های میوه های عید که خریداری شده حداقل ۳۰ درصد ارزان تر از قیمت بازار به دست مصرف کنندگان خواهد رسید همچنین نمایشگاه های بهاره نیز در آستانه سال نو برای سهولت دسترسی مردم به کالاهای تنظیم بازار و تهیه کالاهای مورد نیاز عید بصورت مستقیم از تولید کننده برپا می شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری تهران، علیمهری در پایان خاطرنشان کرد: پنج نمایشگاه بهاره در تهران و ۱۵ نمایشگاه در شهرستان‌های استان تهران در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان برای سهولت در تامین کالاهای مورد نیاز مردم برپا می شود که در قالب عرضه پوشاک، کیف و کفش، کالاهای اساسی، آجیل و خشکبار خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!