ماجرای محمد عمری و پرسپولیس به کجا کشید؟


ماجرای محمد عمری و پرسپولیس به کجا کشید؟

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در چند روز اخیر به خاطر مسائل مالی با این باشگاه دچار اختلاف شده است.

با آغاز فصل نقل‌وانتقالات نیم‌فصل فوتبال ایران، محمد عمری که حالا مشمول خدمت سربازی است، پیشنهادی از باشگاه ملوان به عنوان باشگاهی که بازیکنان سرباز را به خدمت می‌گیرد، دریافت می‌کند و همین امر موجب می‌شود با وجود مجوز قانونی برای ادامه حضورش در پرسپولیس تا پایان فصل، ساز جدایی کوک کند.

بررسی‌های خبرنگار ایسنا در این زمینه نشان می‌دهد، عمری پیشنهادی هفت میلیاردی از ملوان دریافت کرده و بعد از این موضوع با حضور در باشگاه پرسپولیس خواستار این شده که قراردادش با سرخ‌ها از دو به پنج میلیارد تومان افزایش یابد تا قید گذراندن سربازی در ملوان و دریافت هفت میلیارد تومان را تا پایان فصل بزند و برای پرسپولیس بازی کند.

ماجرای محمد عمری و پرسپولیس به کجا کشید؟

این درخواست عمری با مخالفت شدید پرسپولیس روبه‌رو شده و مدیران این باشگاه به بازیکن جوانشان گفته‌اند پرسپولیس نمی‌تواند به‌یکباره در میانه فصل قرارداد بازیکنی را افزایش دهد. از طرفی با توجه به قوانین جدید نظام وظیفه عمری باید تا پایان فصل به قراردادش با پرسپولیس پایبند باشد.

با این حال محمد عمری با شروع تمرین‌های پرسپولیس حاضر نشده در تمرین‌ها شرکت کند تا این موضوع باعث شود به کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس دعوت بشود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)