معاون رئیس‌جمهور: سپاه نشان داد در مقابله‌ با تهدیدات جدی است


معاون رئیس‌جمهور: سپاه نشان داد در مقابله‌ با تهدیدات جدی است

سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به موشک باران مقر تروریست ها توسط سپاه پاسداران گفت: این اقدام سپاه کار بسیار ارزنده‌ای بود و نیروهای مسلح ما با این قدام قاطع نشان دادند در مقابله با تهدیدات جدی هستند.

معاون رئیس‌جمهور: سپاه نشان داد در مقابله‌ با تهدیدات جدی است

به گزارش راهبرد معاصر، سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به موشک باران مقر تروریست‌ها توسط سپاه پاسداران گفت: بعد از حوادث تروریستی در کرمان و شهادت برخی از فرماندهان ایرانی و غیرایرانی جبهه مقاومت در عملیات تروریستی در سوریه و عراق، این مطالبه از سوی مردم بود که باید پاسخ قاطعی به این اقدامات داده شود.

وی افزود: ما از قبل می‌دانستیم که داعش ساخته و پرداخته آمریکا، غرب و رژیم صهیونیستی است و آنها در سوریه و عراق حضور داشتند و پایگاه‌هایی برای آموزش این افراد در برخی کشورهای همسایه وجود داشت.

حسینی با اشاره به مراکز جاسوسی صهیونیست‌ها در برخی از مناطق و کشورهای همسایه تصریح کرد: بارها اعلام شده که کشورهای همسایه باید مراقبت کنند و وقتی اقدامی از سوی تروریستها صورت می‌گیرد طبیعی است که جمهوری اسلامی به عنوان حمایت از حقوق مردم پاسخ دهد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به موشک باران مقر تروریست ها توسط سپاه پاسداران گفت: این اقدام سپاه کار بسیار ارزنده‌ای بود. برخی‌ها احساس می‌کردند هشداری که فرماندهان سپاه و نیروهای مسلح ما دادند برای این است که مردم دلخوش باشند و اقدامی نخواهد شد ولی نیروهای مسلح با این قدام قاطع نشان دادند حرفی که گفته می‌شود جدی است.

وی در پایان اظهار داشت: ایران الان از یک اقتداری برخوردار است و هر اقدامی توسط مخالفان و دشمنانی که توسط غربی‌ها و رژیم صهیونیستی انجام می‌شود؛ قطعاً پاسخ کوبنده‌ای را دریافت خواهد کرد./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ رونماییِ چین از اولین ربات انسان‌نمای تمام‌الکتریکی