تجربه ای متفاوت از گرما در زمستان با خرید بخاری ژاپنی


تجربه ای متفاوت از گرما در زمستان با خرید بخاری ژاپنی

بخاری ژاپنی های کوچک و کم جا گرمای زیادی تولید می کنند و در عین حال مصرف گاز و برق پایینی دارند.. این محصولات کوچک و کم جا گرمای زیادی تولید می کنند و در عین حال مصرف گاز و برق پایینی...

بخاری ژاپنی های کوچک و کم جا گرمای زیادی تولید می کنند و در عین حال مصرف گاز و برق پایینی دارند.. این محصولات کوچک و کم جا گرمای زیادی تولید می کنند و در عین حال مصرف گاز و برق پایینی دارند. بخاری گازی ژاپنی بدون دودکش نصب می شود و بهترین گزینه برای گرم کردن منازل و حتی واحدهای تجاری است.

قابلیت تنظیم دما در این بخاری سبب شده است تا افراد برای گرم کردن محیط های بزرگ و کوچک خود از این بخاری بهره بگیرند. مهندسان ژاپنی این بخاری را در توان ها و سایزهای مختلف طراحی کرده اند تا تمام افراد بتوانند بر حسب نیاز خود و فضای مورد نظر، از آن استفاده نمایند. علاوه بر این، طراحی زیبا و مدرن این بخاری ها نیز به زیبایی داخلی محیط زندگی شما کمک می کند.

فروشگاه اینترنتی ویم کالا ارائه دهنده انواع لوازم خانگی از بهترین برندهای جهانی و با گارانتی معتبر است. بخاری ژاپنی یکی از محصولات ویم کالا است که در سایزبندی مختلف و با قیمت مناسب عرضه شده است. شما مشتریان محترم می توانید بدون سفر به شهر تجاری بانه، این محصول را به صورت مستقیم خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

چرا باید بخاری ژاپنی را جایگزین بخاری های معمولی کنیم؟

یکی از بهترین ویژگی های بخار ژاپنی ایمن بودن آن نسبت به بخاری های گازی معمولی است. در این بخاری احتراق به صورت کامل صورت می پذیرد؛ یعنی 99 درصد گاز ورودی به حرارت تبدیل می گردد. بر روی این بخاری سنسوری نصب شده است که میزان اکسیژن محیط را اندازه گیری کرده و زمانی که اکسیژن محیط کاهش یابد، به صورت خودکار خاموش می شود؛ بنابراین احتمال گاز گرفتگی با استفاده از این بخاری ها به حداقل ممکن می رسد. سایر مزایای خرید بخاری ژاپنی به شرح زیر است:

مصرف بسیار کم

یکی از بحران های جدی که افراد ساکن در مناطق سردسیر را تهدید می کند، کمبود گاز است. بخش زیادی از گاز کشور توسط بخاری های معمولی در فصل زمستان مصرف می شود که این امر سبب می شود تأمین گاز در برخی نقاط کشور با محدودیت مواجه شود.

بخاری های ژاپنی مصرف گاز و برق بسیار کمی دارند. به طور قطع می توان گفت که این بخاری ها تنها 20/1 بخاری های معمولی انرژی مصرف می کنند و در عوض گرمای بیشتری دارند. این امر سبب می شود تا هزینه کمتری بابت قبض گاز منزل یا واحد تجاری خود پرداخت نمایید. اگر در محل زندگی شما فشار گاز شهری ضعیف است یا گاز شهری وجود ندارد، می‌توانید از مدل ‌های بخاری ژاپنی که با کپسول کار می کنند، استفاده کنید.

تجربه ای متفاوت از گرما در زمستان با خرید بخاری ژاپنی

دارا بودن سنسور آتش سوزی و زلزله

این بخاری ها بسیار سبک هستند و ممکن است با اندک لرزشی واژگون شوند. مهندسان ژاپنی این مشکل را با سنسورهای مختلف حل کرده اند؛ زیرا ژاپن کشوری زلزله خیز است و این امر می تواند خطرات بسیار بالایی به همراه داشته باشد.

بخاری ژاپنی در اثر تکان های شدید یا واژگونی به سرعت خاموش می شوند و هیچ گونه خطری ندارند. علاوه بر این سنسور آتش سوزی دارند تا اگر به هر دلیلی دمای محیط افزایش یابد، به صورت خودکار خاموش شوند. اگر کودک در خانه دارید، بهتر است بخاری هایی را خریداری کنید که مجهز به حسگرهای ایمنی مثل قفل کودک هستند.

تنظیم درجه حرارت

یکی از مهم ترین ویژگی های بخاری برقی گازی ژاپنی تنظیم درجه حرارت است. به عنوان مثال، زمانی که شما می توانید بخاری را بر روی دمای 25 درجه سانتی گراد تنظیم کنید. زمانی که دمای محیط به 25 درجه رسید، بخاری به صورت اتوماتیک خاموش می شود و زمانی که دمای محیط به زیر 25 درجه برسد، دوباره روشن شده و دما را تنظیم می کند. این امر سبب صرفه جویی در مصرف انرژی و پایین آوردن هزینه ها نیز می شود.

میزان گرمای تولید شده توسط بخاری ژاپنی

میزان گرمادهی در این مدل بخاری با توجه به توان آن متفاوت بوده و بین 1800 تا 5800 کالری متغیر است. مصرف برق این بخاری ها نیز در محدوده ۱۸ تا ۳۵ وات قرار دارد. شما باید توان بخاری ژاپنی را با توجه به متراژ مد نظر خود انتخاب کنید. در ادامه توان مناسب برای متراژهای مختلف را بیان کرده ایم:

  • توان 1800 مناسب برای محیط های کمتر از 15 متر

  • توان 2500 مناسب برای 15 تا 20 متر

  • توان 3500 مناسب برای 20 تا 35 متر

  • توان 4000 مناسب برای 35 تا 50 متر

  • توان 5800 مناسب برای 50 تا 80 متر

تجربه ای متفاوت از گرما در زمستان با خرید بخاری ژاپنی

راهنمای خرید بخاری ژاپنی

90 درصد بخاری ژاپنی های موجود در بازار استوک و دست دوم هستند؛ بنابراین باید آن ها را از فروشگاه های معتبر مانند ویم کالا خریداری نمایید تا از سالم بودن آن اطمینان داشته باشید. البته این محصول به صورت نو نیز در بازار وجود دارد؛ ولی قیمت آن بسیار بالاتر از نمونه استوک است.

  • در زمان خرید بخاری ژاپنی حتما به فضای منزل خود توجه کنید و بخاری را با توجه به متراژ منزل و با استفاده از راهنمایی های فروشنده خریداری کنید.

  • حتما در زمان خرید بخاری را تست کنید و تمام اطلاعات لازم درباره تنظیمات بخاری و کدهای خطای آن را از فروشنده دریافت نمایید.

  • بخاری های ژاپنی دارای رابط ها و شلنگ های مخصوصی هستند که باید آن ها را جداگانه خریداری کنید.

  • این بخاری در دو نوع مناسب برای گازشهری و گاز کپسولی طراحی شده است؛ بنابراین باید در زمان خرید به آن توجه نمایید.

تجربه ای متفاوت از گرما در زمستان با خرید بخاری ژاپنی

خرید بخاری ژاپنی از فروشگاه اینترنتی ویم کالا

خرید بخاری ژاپنی با قیمت استثنائی از فروشگاه ویم کالا

اگر می خواهید بخاری ژاپنی را با قیمت عالی و کیفیت فوق العاده خریداری کنید، فروشگاه اینترنتی ویم کالا بهترین گزینه است. علاوه بر این تمامی خدمات نصب و تعمیر لوازم خانگی از جمله بخاری ژاپنی و کولر گازی پرتابل و .. نیز توسط تیم فنی و متخصص ویم کالا انجام می شود. شما مشتریان محترم می توانید همین الان برای خرید و دریافت قیمت بخاری ژاپنی با کارشناسان فروش وب سایت ویم کالا تماس بگیرید.


تجربه ای متفاوت از گرما در زمستان با خرید بخاری ژاپنی

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا