بازداشت قاچاقچیان سلاح با کلکسیونی از تفنگ های مختلف در کرمان


بازداشت قاچاقچیان سلاح با کلکسیونی از تفنگ  های مختلف در کرمان

به گزارش رکنا ، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهربابک در استان کرمان اظهار کرد: حسب گزارش نیروهای پلیس اطلاعات این شهرستان مبنی بر ورود مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات غیرمجاز توسط...

به گزارش رکنا ، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهربابک در استان کرمان اظهار کرد: حسب گزارش نیروهای پلیس اطلاعات این شهرستان مبنی بر ورود مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات غیرمجاز توسط قاچاقچیان از سمت غرب کشور به قصد توزیع در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت .

قاضی افشین طبخی ادامه داد: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و هماهنگی قضایی یک نفر از عوامل وحامل اصلی سلاح های قاچاق در محل اختفای خود در شهرستان شهربابک شناسایی و دستگیر شد که از این متهم تعداد 20 قبضه سلاح شامل 10 قبضه وینچستر و 10 قبضه سلاح شکاری تک لول نیزکشف و ضبط شد.

وی افزود : طی یک عملیات منسجم با همکاری عوامل انتظامی استان کرمان دو متهم دیگر نیز در یکی از شهرستان های مجاور شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام قضایی بر برخورد قاطع و قانونی دستگاه قضایی با قاچاقچیان سلاح تاکید و اضافه کرد: برای متهمان پرونده قضایی تشکیل شده و در شعبه اول دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهربابک در حال رسیدگی است.

توکلی


بازداشت قاچاقچیان سلاح با کلکسیونی از تفنگ  های مختلف در کرمان

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدئو/ مریم امیرجلالی: احمدی نژاد به من گفت صدات و حجابت خوبه!