نقد کتابی با درون‌مایه دلهره و طنز در شهر کتاب


دنیای اقتصاد: نشست نقد و بررسی کتاب «رقص سالسای جاستین تیمبرلیک بر سر مزار صدام کافر‌» نوشته آذردخت بهرامی سه‌شنبه سوم بهمن ماه برگزار می‌شود. در معرفی این کتاب که از سوی نشر چشمه منتشر شده، آمده است: این اثر شامل پنج داستان و یک نمایش‌نامه‌ تک‌پرده‌ای با درون‌مایه‌ طنز است. نویسنده در اغلب این داستان‌ها روابط زناشویی را دست‌مایه‌ روایت خود کرده است.

نقد کتابی با درون‌مایه  دلهره  و طنز در شهر کتاب

داستان‌های این مجموعه در فضایی میان دلهره و شوخی در رفت‌وآمدند. نویسنده با مهارت تمام عناصر تنهایی، تردید، بی‌اعتمادی و انتقام را به موقعیت‌هایی پارودیک و پرجنب‌وجوش بدل می‌کند. وضعیت‌های ساده و روزمره در این داستان‌ها بستر اتفاقات هولناک و تسویه‌حساب‌های شخصی می‌شود.

درددل‌های یک زن کارگر با دکترش، مسافرت خانوادگی چند زوج و تماس تلفنی برای گزارش یک کودک‌آزاری مضامینی هستند که بهرامی تنش، اضطراب و شوخی را به آنها تزریق و خواننده را با سویه‌ دیگری از شخصیت‌ها آشنا می‌کند.

علاقه‌مندان برای حضور در نشست نقد این کتاب که ساعت 16 با حضور رویا صدر، فارس باقری و آذردخت بهرامی برپا خواهد شد می‌توانند به مرکز فرهنگی شهر کتاب به نشانی خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ سوم مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرب المثل های ایرانی از نگاه هوش مصنوعی + عکس