11 قاچاقچی مواد مخدر در غرب تهران زمینگیر شدند


 11 قاچاقچی مواد مخدر در غرب تهران زمینگیر شدند

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری یک باند قاچاق موادمخدر منهدم و ۱۱ قاچاقچی موادمخدر خبر داد.

 11 قاچاقچی مواد مخدر در غرب تهران زمینگیر شدند

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ حسین زلفخانی رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان‌های تابعه غرب استان تهران، طرح آرامش در شهر، دستگیری توزیع کنندگان موادمخدر و جمع آوری معتادان متجاهر را در ۲ روز گذشته به مرحله اجراء گذاشتند.

وی افزود: در اجرای این طرح، پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به پاتوق‌های افراد توزیع کننده موادمخدر، معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آن‌ها را دستگیر و جمع آوری کرد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کشف ۱۸۴ کیلوگرم انواع موادمخدر در جریان اجرای طرح آرامش در شهر در شهرستان‌های تابعه غرب استان تهران، تصریح کرد: در اجرای این طرح، در ۲ روز گذشته، ۲۳۰ خرده فروش مواد افیونی دستگیر و ۴۸۷ معتاد متجاهر جمع آوری و جهت بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

وی بیان داشت: در جریان اجرای این طرح، یک باند قاچاق موادمخدر منهدم و ۱۱ قاچاقچی موادمخدر نیز دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ زلفخانی خاطرنشان کرد: پلیس غرب استان تهران با ادامه طرح آرامش در شهر با هدف بهبود وضعیت و جمع آوری معتادان متجاهر، با تمام توان آماده خدمتگزاری به شهروندان فهیم در شهرستان‌های غرب استان تهران می‌باشد. / فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)