ساترا رتبه اول سرعت و دقت صدور مجوز در بین دستگاه‌های فرهنگی


ساترا رتبه اول سرعت و دقت صدور مجوز در بین دستگاه‌های فرهنگی

به گزارش رکنا ؛ در حالیکه اخیرا ابهاماتی در خصوص نحوه عملکرد ساترا در حوزه صدور مجوز سریال ها مطرح شده بود آخرین ارزیابی مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب وکار نشان میدهد ساترا رتبه اول...

به گزارش رکنا ؛ در حالیکه اخیرا ابهاماتی در خصوص نحوه عملکرد ساترا در حوزه صدور مجوز سریال ها مطرح شده بود آخرین ارزیابی مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب وکار نشان میدهد ساترا رتبه اول در میان دستگاه‌های فرهنگی در زمینه سرعت و دقت صدور مجوز و رتبه پنجم در مقایسه با تمامی دستگاه‌های کشور را دارد.

طبق آمار اخذ شده از درگاه ملی مجوزها فارغ از طرح ها و فیلم نامه هایی که به دلیل عدم تکمیل اطلاعات در مهلت مقرر از سوی درگاه به صورت خودکار حذف شده است، ۲۸ درصد طرح های ارجاع شده به ساترا موفق به دریافت مجوز تولید شدند.

۳۸ درصد از طرح‌ها و فیلمنامه‌ها در مرحله اول مورد تایید قرار نگرفته‌اند که طبق مراجعه به سوابق طرح‌ها و فیلمنامه‌ها ،صدور مجوز تولید عمدتا به دلیل ضرورت اعمال اصلاحات بوده است.

همچنین ۱۰ درصد طرح‌ها نیز به دلیل انصراف متقاضی در مرحله بررسی صدور مجوز قرار نگرفته است و در نهایت ۲۴ درصد طرح‌ها و فیلمنامه‌های فعلی ثبت شده در درگاه ملی مجوزها در مهلت قانونی تعیین شده توسط درگاه ملی در دست بررسی است.


ساترا رتبه اول سرعت و دقت صدور مجوز در بین دستگاه‌های فرهنگی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی