تسهیلات 3 هزار میلیارد ریالی برای مستمری‌بگیران صندوق روستائیان


تسهیلات 3 هزار میلیارد ریالی برای مستمری‌بگیران صندوق روستائیان

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر از اعطای تسهیلات به حدود ۶۰ هزار نفر از مستمری‌بگیران و بیمه‌شدگان این صندوق خبر داد.

تسهیلات 3 هزار میلیارد ریالی برای مستمری‌بگیران صندوق روستائیان

به گزارش راهبرد معاصر، بیت الله برقراری، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در راستای اهداف، سیاست‌ها و برنامه‌های تحولی دولت مبنی بر توجه ویژه به معیشت روستائیان و عشایر، افزایش سطح کمی و کیفی خدمات قابل ارائه به بیمه شدگان تحت پوشش و جلب رضایتمندی، حدود ۶۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه با ارزش ۳۰۰۰ میلیارد ریال به مستمری بگیران و بیمه شدگان صندوق پرداخت شده است.

وی گفت: تفاهم نامه اعطای ۲ هزار میلیارد ریال برای حدود بیست هزار نفر از مستمری بگیران و بیمه شدگان صندوق، مصادف با ایام مبارک ماه رجب و در آستانه میلاد حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز پدر با یکی از بانک‌های کشور منعقد گردیده است.

برقراری گفت: مشمولین دریافت تسهیلات منعقد شده تا هفته اول بهمن ماه به مدیریت‌های استانی معرفی خواهند شد تا بتوانند با کارمزد ۴ درصد و در اقساط ۱۲ الی ۳۶ ماه (به انتخاب وام گیرندگان) بدون نیاز به هرگونه مراجعه حضوری به بانک عامل، ارائه ضامن و یا هر اقدام مرسوم در فرآیند‌های بانکی، تا پایان بهمن ۱۴۰۲، مبالغ اختصاص یافته را دریافت کنند.

وی گفت: با تخصیص این اعتبار، میزان تسهیلات پرداختی به حدود ۶۰ هزار نفر از مستمری بگیران و بیمه شدگان صندوق در دولت سیزدهم، به رقم ۳۰۰۰ میلیارد ریال خواهد رسید./ باشگاه خبرنگاران


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل قلب / عکس پس زمینه قلب