اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در آبادان


اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در آبادان

به گزارش رکنا، سرهنگ کیومرث کشوری رئیس پلیس آبادان در تشریح جزئیات این خبر گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط جرم خیز، برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، شناسایی و دستگیری مجرمان و...

به گزارش رکنا، سرهنگ کیومرث کشوری رئیس پلیس آبادان در تشریح جزئیات این خبر گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط جرم خیز، برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، شناسایی و دستگیری مجرمان و مخلان نظم و امنیت پس از هماهنگی با مرجع قضائی به مدت 2 روز توسط ماموران انتظامی کلانتری 11 به مرحله اجرا درآمد.

وی بیان داشت: ماموران پلیس در اجرای این طرح که برگرفته از مطالبات عمومی بوده با کار اطلاعاتی 2 سارق، یک قاچاقچی مواد مخدر و 2 نفر عامل تیراندازی غیرمجاز در مراسمات را شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس شهرستان آبادان با بیان اینکه از فرد قاچاقچی مواد مخدر 9 کیلو و 200 گرم مواد مخدر کشف شد، افزود: همچنین از عاملان تیراندازی غیرمجاز در مراسمات 2 قبضه سلاح جنگی کشف شد.

سرهنگ کشوری از تداوم اجرای این‌گونه طرح‌ها در سایر نقاط شهرستان خبر داد و عنوان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

علی رنجکش


اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در آبادان

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این سکانس عاشقانه سانسور شده سریال پایتخت را تا به حال ندیده اید + فیلم