پوستر نخستین دوره جایزه «قلم مقدس» رونمایی شد


پوستر نخستین دوره جایزه «قلم مقدس» رونمایی شد

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این رویداد در روز 14 بهمن ماه سال جاری در تالار رودکی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان...

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این رویداد در روز 14 بهمن ماه سال جاری در تالار رودکی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان کشوری، نخبگان و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد و روزنامه‌نگاران تراز انقلاب اسلامی در سال ۱۴۰۲ معرفی خواهند شد.

جایزه «قلم مقدس» نماد روزنامه‌نگار تراز انقلاب اسلامی در بهمن سال گذشته توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور اهالی رسانه رونمایی شد و نخستین نشان به خانواده مرحوم رضا مقدسی اهدا شد.

شاخص‌ها برای انتخاب روزنامه‌نگار تراز انقلاب اسلامی عبارتند از خوشنامی در جامعه، تلاش در جهت وحدت ملی حول محور ولایت فقیه، ترویج و تعمیق ارزش های اسلام و انقلاب اسلامی، مقابله با انحصار رسانه‌ای و جنگ نرم دشمنان با افزایش سواد رسانه‌ای مخاطب، تشخیص اولویت‌ها در اطلاع رسانی و ارائه اطلاعات صحیح و تحلیل مطابق با واقع در مورد حوادث و اتفاقات روز، ایجاد و تقویت روحیه خودباوری و امید و تلاش در جهت تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی، افشا و روشنگری منصفانه پلشتی‌ها و جریانات رودروی انقلاب اسلامی و در نهایت انعکاس مشکلات واقعی مردم در کنار ارائه راه حل است.

شاخص‌ها پس از تدوین توسط شورای سیاستگذاری «قلم مقدس»، در اختیار هیئت انتخاب قرار گرفت و بزودی نامزدهای روزنامه نگار تراز انقلاب اسلامی معرفی می‌شوند.


پوستر نخستین دوره جایزه «قلم مقدس» رونمایی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی