بی تفاوتی آموزش و پرورش در برابر گروه ابداع کننده آزمایشگاه مجازی + فیلم


بی تفاوتی آموزش و پرورش در برابر گروه ابداع کننده آزمایشگاه مجازی + فیلم

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، علی کرمی، دبیر فیزیک است که همراه با گروهی از معلمان و برنامه نویسان، یک آزمایشگاه مجازی را راه اندازی کرده اند. آزمایشگاه مجازی که آزمایش...

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، علی کرمی، دبیر فیزیک است که همراه با گروهی از معلمان و برنامه نویسان، یک آزمایشگاه مجازی را راه اندازی کرده اند. آزمایشگاه مجازی که آزمایش های دروس علوم پایه از جمله فیزیک، شیمی، زیست شناسی و... به صورت آنلاین در آن آماده شده است.

این آزمایشگاه مجازی کاملا به صورت رایگان است و به راحتی و با مراجعه به سایت، دانش آموزان می توانند از آن استفاده کنند.

علی کرمی به خبرنگار رکنا می گوید: آموزش و پرورش به ما مجوز داد؛ اما بعد از آن درخواست دادیم که این مهم را در کتب درسی استفاده کنند که برای این کار دو بار نامه نوشتیم که هر دو بار، مشخص نشد که نامه ها به چه نتیجه ای رسیده اند. وزیر آموزش و پرورش را در حاشیه دومین رویداد «مدارس آینده» دیدیم که به ما قول پیگیری داده شد.

ورود گوشی موبایل به مدرسه تاثیر منفی بر آموزش نداشت

لازم به ذکر است این آزمایشگاه مجازی، در منطقه یک تهران در درس شیمی در یکی از کلاس های درسی، از دی ماه تا خرداد ماه استفاده شد. دانش آموزان با اجازه از مدیر مدرسه، بعد از اینکه دبیر مدرسه آزمایش را انجام می داد، به انجام آن آزمایش می پرداختند. جالب است که میانگین نمرات کلاس، 6 نمره افزایش پیدا کرده بود. اینگونه هم بچه ها هم به درس علاقه مند شدند و این یک اتفاق عجیب است.


بی تفاوتی آموزش و پرورش در برابر گروه ابداع کننده آزمایشگاه مجازی + فیلم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش و پرورش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مرسدس بنز G580 رونمایی شد، اولین G کلاس تمام الکتریکی + عکس