شکایت فرزندان از مادر به خاطر مرگ مشکوک پدر


شکایت فرزندان از مادر به خاطر مرگ مشکوک پدر

فرزندان مرد سالخورده با مراجعه به دادسرای جنایی تهران، از مادرشان به اتهام قتل و تصاحب اموال پدرشان شکایت کرده اند، اما مادر منکر نقش داشتن در مرگ همسرش است.

شکایت فرزندان از مادر به خاطر مرگ مشکوک پدر

به گزارش راهبرد معاصر؛ چندی قبل گزارش مرگ مشکوک مردی ۷۵ ساله به بازپرس جنایی تهران اعلام شد و اودستور داد تا جسد وی برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شود. پزشکی قانونی علت مرگ را مسمومیت ناشی از مصرف متادون و مشروبات الکلی اعلام کرد و در ادامه فرزندان وی با مراجعه به شعبه سوم دادسرای جنایی تهران از مادر و خواهرکوچکشان شکایت کردند و آن‌ها را در مرگ پدرشان مقصر دانستند. یکی از فرزندان مرد فوت شده به بازپرس محمد مهدی براعه گفت: پدرمان نه معتاد به الکل بود و نه متادون مصرف می‌کرد، اما مادرمان معتاد به متادون بود و شیشه هم مصرف می‌کرد. ما احتمال می‌دهیم مادرمان با همدستی خواهر کوچکترمان، توطئه کرده و جان پدرمان را گرفته اند تا اموالش را تصاحب کنند، چون بعد از مرگ پدرمان متوجه شدیم ۳ دانگ خانه به نام مادرم منتقل شده است. این جا به جایی چند روز قبل از مرگ پدرم بوده است. از سوی دیگر مادرم به تازگی راهی دادگاه خانواده شده و مهریه ۱۱۴ سکه‌ای اش را به اجرا گذاشته تا ۳ دانگ دیگر خانه را هم تصاحب کند.

با این شکایت، بازپرس جنایی دستور احضار مادر و دختر را صادر کرد. آن‌ها دیروز در دادسرا حاضر شدند، اما حرفشان این بود که نقشی در مرگ مرد سالخورده ندارد. همسر این مرد گفت: من به خاطر پا دردی که داشتم متادون مصرف می‌کردم به همین دلیل هر ازگاهی شربت متادون می‌خریدم و داخل یخچال قرار می‌دادم. احتمال می‌دهم همسرم به اشتباه شربت را خورده باشد.

وی ادامه داد: او این اواخر زمینگیر شده بود و حواس درست و حسابی نداشت. من و دخترم به او رسیدگی می‌کردیم و هوایش را داشتیم. همسرم وقتی دید من از او پرستاری می‌کنم و در زندگی زحمت زیادی کشیده ام، پیشنهاد داد تا ۳ دانگ خانه را به نام من بزند. حتی خودش گفت پس از مرگش مهریه ام را به اجرا بگذارم. چون من و دختر کوچکم از او مراقبت می‌کردیم و بچه‌های دیگرم سر زندگی خودشان بودند و اصلا به پدرشان اهمیت نمی‌دادند.

در ادامه دختر مرد جان باخته هم، اظهارات مادرش را تایید کرد و گفت: برادر و خواهر‌های دیگرم از روزی که پدرم مریض شد، حاضر به نگهداری از او نشدند. من و مادرم فقط از او پرستاری می‌کردیم. روزی هم که حالش بد شد ما خانه نبودیم، شاید در غیاب ما به اشتباه متادون یا مشروب مصرف کرده است. من ومادرم نقشی در مرگ پدرمان نداریم.

این پرونده در جریان است و تحقیقات برای کشف حقیقت از سوی تیم جنایی ادامه دارد. / همشهری آنلاین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پادشاه انگلیس مرد!