ترکیب عربستان برای مسابقه با عمان


ترکیب عربستان  برای مسابقه با عمان

روبرتو مانچینی تیمش را برای دیدار با عمان، با همان ترکیب قابل پیش بینی به زمین می‌فرستد.

تیم ملی عربستان نخستین بازی خود در رقابت‌های جام ملتهای آسیا را برابر عمان برگزار می‌کند. این تیم درگیر حواشی عجیبی است که پیرامون حذف ستاره‌های النصر و الهلال به وجود آمده و امشب با ترکیب تقریبا متفاوتی به میدان می‌رود.

مانچینی که محمد العویس را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار ندارد، نواف العقیدی، سنگربان النصر را نیز کنار گذاشت و امشب به احمد الکسار اعتماد کرده است. گلر الفیحاء که در رقابت‌های لیگ، فقط 45 دقیقه برابر الهلال به میدان رفته که آن هم به دلیل مصدومیت گلر اصلی و تعویض اجباری بود.

عربستان برای بازی امشب با سیستم 3421 بازی می‌کند. سه مدافع این تیم، علی البلیهی باتجربه در کنار حسان التمبکتی جوان و علی لاجامی هستند. البلیهی و التبمکتی مدافعان الهلال، سابقه بازی در کنار هم را دارند و لاجامی نیز مدافع النصر است.

ترکیب عربستان  برای مسابقه با عمان

در خط میانی نیز محمد کنو در کنار عبدالله الخیبری بازی می‌کند. حضور ناصر الدوسری در پست وینگ بک چپ، از تغییرات غیرمنتظره ترکیب عربستان است. سعود عبدالحمید نیز در پست وینگ بک راست بازی می‌کند.

صالح الشهری مهاجم ذخیره الهلال، تک فوروارد تیم عربستان است و پشت سر او، سالم الدوسری و سامی النجعی به عنوان وینگرهای چپ و راست بازی می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید