وقتی با یک تلفن کلاهت را برمی‌دارند!


وقتی با یک تلفن کلاهت را برمی‌دارند!

فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری تلفنی توسط ماموران پلیس فتای استان البرز خبر داد و گفت: ارزش کلاهبرداری صورت گرفته توسط این باند بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

به گزارش مشرق، حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، گفت: در پی ارجاع چندین فقره پرونده کلاهبرداری تلفنی و برداشت غیر مجاز از حساب شهروندان به پلیس فتای استان، رسیدگی به پرونده به تیمی زبده از کارشناسان این پلیس محول شد.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه ماموران مشخص شد متهمان به صورت رندمی با مالباختگان تماس گرفته و با اعلام این موضوع که شما در قرعه کشی اپراتور تلفن همراه برنده شده‌اید، از ناآگاهی سوژه‌های خود سوء استفاده کرده و با دریافت اطلاعات بانکی آنها، حسابشان را خالی می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: در ادامه با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران موفق به شناسایی ۴ متهم شامل ۳ مرد و یک زن در این زمینه شده و پس از ردزنی محل استقرار آنها در شهرستان شهریار، با دریافت نیابت قضائی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه تلاش ماموران برای شناسایی مالباختگان پرونده ادامه دارد، تصریح کرد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که متهمان تاکنون از این طریق بیش از ۳۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده‌اند.

هداوند در پایان به شهروندان توصیه کرد که به هیچ وجه اطلاعات کارت بانکی و همراه بانک خود را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا