مجتمع برلیان خرمشهر


مجتمع برلیان خرمشهر، یکی از مراکز خرید و جاهای دیدنی خرمشهر می باشد که به ‌صورت فروشگاه‌ های چند قسمتی در حال فعالیت است. این مجموعه در مجاورت ساحل تماشایی کارون به شکل یک کشتی و در پنج طبقه در خرمشهر ساخته شده است.مجتمع تفریحی «برلیان» با هدف...

مجتمع برلیان خرمشهر، یکی از مراکز خرید و جاهای دیدنی خرمشهر می باشد که به ‌صورت فروشگاه‌ های چند قسمتی در حال فعالیت است. این مجموعه در مجاورت ساحل تماشایی کارون به شکل یک کشتی و در پنج طبقه در خرمشهر ساخته شده است.

مجتمع برلیان خرمشهر

مجتمع تفریحی «برلیان» با هدف توسعه و ایجاد مرکز سیاحتی با نمای کشتی، از جاذبه های گردشگری در خرمشهر است. در آن می توانید علاوه بر خرید از بخش های تفریحی آن نیز استفاده نمایید. لازم به ذکر است که این بنای زیبا در شب با نور پردازی های مختلف زیباتر از روز دیده می شود و شما می توانید برای رفتن به این پاساژ شب را انتخاب نمایید. رستوران، کافی شاپ و انواع فست فود نیز در آن دایر است. لازم به ذکر است که کیفیت اجناس این بازار متوسط بوده و تقریبا تمامی آنها چینی می باشند.
در سالیان اخیر به دلیل تحریم ها تنها اجناس چینی به کشور وارد شدند و به همین دلیل شما به سختی می توانید جنس های مربوط به دیگر کشور ها را در مراکز خرید بیابید. مرکز خرید برلیان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به همین دلیل بهتر است به دنبال کالای مرغوب از کشور های خوب نباشید.

نحوه دسترسی به مجتمع برلیان خرمشهر

آدرس: خرمشهر، بلوار ساحلی، جنب ساختمان شهرداری، مجتمع تجاری سیاحتی برلیان

مجتمع برلیان خرمشهر

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج