14 بازیگر ایرانی که در خارج درس خواندند ! + عکس و اسامی باورنکردنی!


14 بازیگر ایرانی که در خارج درس خواندند ! + عکس و اسامی باورنکردنی!

بازیگرانی که برای تحصیل به خارج از کشور رفتند بازیگران و سلبریتی ها از قشرهای مطرح جامعه هستند که با ایفای نقش در فیلم های مختلف چهره خود را مطرح می سازند، دانستن...

بازیگرانی که برای تحصیل به خارج از کشور رفتند

بازیگران و سلبریتی ها از قشرهای مطرح جامعه هستند که با ایفای نقش در فیلم های مختلف چهره خود را مطرح می سازند، دانستن اطلاعاتی درباره زندگی خصوصی، ازدواج، فرزندان و مدرک تحصیلی بازیگران برای بسیاری از افراد جالب است، هنرمندان دارای مدارک تحصیلی متفاوتی هستند، برخی از آنها مدرک شان در زمینه سینما، بازیگری و هنر نیست و برخی دیگر تحصیلات دانشگاهی نداشته اما در میان چهره های مشهور دنیای هنر هستند کسانی که برای تحصیلات به خارج از کشور سفر کرده اند. در ادامه این بخش از نمناک به معرفی هنرمندانی می پردازیم که برای تحصیل به خارج از کشور رفته اند.

گوهر خیراندیش

گوهر سینمای ایران که دارای کمتر بازی ضعیفی در کارنامه هنری خود است، مدرس قدیمی سینما، تئاتر و تلویزیون بوده و مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکدده هنرهای زیبا را دارد. بازیگر سریال زیرخاکی سابقه برگزاری کارگاه آموزشی در چند دانشگاه معتبر آمریکا هم داشته و برای تحصیل فرزند و تدریس و زندگی در رفت و آمد به آمریکا است.

14 بازیگر ایرانی که در خارج درس خواندند ! + عکس و اسامی باورنکردنی!

گوهر خیراندیش بازیگر

میترا حجار

میترا حجار بازیگر نقش سوسن در سرزمین مادری در سال 1382 ایران را به قصد فرانسه ترک کرد و سپس برای تحصیل در رشته کارگردانی به آمریکا سفر نمود اما سرانجام به ایران بازگشت و دوباره بازی را از سر گرفت، او در نمایش‌هایی چون هملت و دایی وانیا در فرانسه روی صحنه رفته است.

امید آهنگر

امید آهنگر بازیگر سینما و تلویزیون که مخاطبان او را با نام «علی کوچولو» می شناسند، فارغ‌التحصیل از هنرستان صدا و سیما و فارغ‌التحصیل رشته کارشناسی ادبیات دراماتیک از دانشگاه آزاد است، او برای فیلمسازی به هلند مهاجرت کرده و چندین جایزه نیز بدست آورده است.

گلوریا هاردی

گلوریا هاردی بازیگر دو رگه سینمای ایران و همسر ساعد سهیلی پدری فرانسوی و مادری ایرانی دارد و در پاریس زاده و بزرگ شده است. او فارغ‌التحصیل مدرسه عالی موسیقی می باشد و پس از ازدواج با ساعد سهیلی وارد عرصه بازیگری شد و حالا کار مدلینگ هم انجام می دهد.

14 بازیگر ایرانی که در خارج درس خواندند ! + عکس و اسامی باورنکردنی!

گلوریا هادری/عکس از هامون سهیلی

فرهاد آئیش

فرهاد حشمتی عقدایی با نام هنری «فرهاد آئیش» یکی از بازیگرانی است که دبستان و دبیرستان را در تهران گذرانده وچند سال بعد به انگلستان و سپس به آمریکا سفر کرد و به تحصیل فیلم‌سازی و عکاسی پرداخت.

مائده طهماسبی

مائده طهماسبی بازیگر سریال نمایش خانگی زخم کاری، می خواهم زنده بمانم، رهایم کن و... بعد از گرفتن دیپلم، برای تحصیل در رشته معماری به خارج از کشور رفت، اوعمهٔ بازیگر سینما و تلویزیون مهسا طهماسبی و همسر فرهاد آئیش است.

مسعود رایگان

مسعود رایگان بازیگر سینما و تلویزیون و همسر رویا تیموریان، مدتی در کشور سوئد زندگی کرده است، او علاوه بر تحصیل در مدرسه فیلم سوئد با مراکز اینترنشنال کالجر، فرهنگ ملل و تئاتر شهر، تئاتر ملی، تئاتر اوروبرد، تئاتر القبر همکاری نموده و برنامه ای تحت عنوان دست های روشن برای شبکه 2 تلویزیون سوئد کارگردانی کرده است، همچنین در فیلمی از سوزان اوستن کارگردان برادران آمادتوس، تحت عنوان زندگی خطرناک و در چهار مجموعه تلویزیونی در سوئد نقش آفرینی کرد.

لیلا حاتمی

لیلا حاتمی از برجسته‌ترین بازیگران زن ایرانی و فرزند علی حاتمی و زری خوشکام است که در رشتهٔ ریاضی دیپلم گرفت و تحصیلاتش را در رشتهٔ مهندسی برق دانشگاه پلی‌تکنیک تهران ادامه داد اما پس از دو سال تحصیلات خود را نیمه‌کاره رها کرد و به دانشگاه لوزان، سوئیس رفت و آن‌جا ادبیات فرانسه خواند، خانم بازیگر به دلیل بیماری پدرش تحصیل در فرانسه را نیمه‌کاره رها و به ایران بازگشت. بازیگر فیلم رگ خواب به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، فارسی، آلمانی و ایتالیایی مسلط است.

14 بازیگر ایرانی که در خارج درس خواندند ! + عکس و اسامی باورنکردنی!

لیلا حاتمی/ عکس از شمیم قنبری

ایمان اشراقی

ایمان اشراقی بازیگری که با حضور در نقش کامران در سریال خط قرمز مشهور شد، بعد از سریال خط قرمز به انگلستان رفت و در دانشگاه امپریال لندن یکی از معتبرترین دانشگاه‌های جهان، در رشته پریونتیو کاردیولوژی تحصیل کرد. او بعد از این دوره برای گذراندن دوره «پوست، مو و زیبایی» به فرانسه رفت.

14 بازیگر ایرانی که در خارج درس خواندند ! + عکس و اسامی باورنکردنی!

ویشکا آسایش

ویشکا آسایش بازیگر نقش طنز و جدی فیلم های ایرانی تحصیلات خود را در رشته طراحی صحنه در کشور انگلستان به پایان رساند و علاوه بر بازیگری در زمینه طراحی لباس و صحنه نیز فعالیت می کند.

هنگامه قاضیانی

هنگامه قاضیانی بازیگر نقش جمیله در سرزمین مادری، زنی جدی و خشن که جذبه و خشونت را در اوج کمال به نمایش می گذارد، جزو بازیگرانی است که برای تحصیل به خارج از کشور سفر کرده، او فارغ التحصیل کارشناسی جغرافیای انسانی اقتصادی از دانشگاه آزاد اسلامی و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد فلسفه غرب از دانشگاه سانفرانسیسکو (آمریکا) می باشد.

مهدی فقیه

مهدی فقیه پدر دوست داشتنی سینمای ایران که در فیلم سلمان فارسی ایفای نقش نموده است، از بازیگران تحصیلکرده ای است که به عنوان رتبه دوم کشور بورس دانشگاه شد و به فرانسه رفت و در دانشگاه ونسن نمایش را به صورت آکادمیک آموخت و سال 1357 به ایران بازگشت.

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست بازیگر نقش تی تی و راحله در ابلق، جزو بازیگرانی است که مدتی در خارج از کشور برای ادامه تحصیل حضور داشته است، خانم بازیگر فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش و طراحی صحنه از دانشگاه آزاد تهران مرکز و فوق لیسانس هنر از دانشگاه لندن در کشور انگلستان می باشد.

14 بازیگر ایرانی که در خارج درس خواندند ! + عکس و اسامی باورنکردنی!

الناز شاکردوست/عکس از نسیم یوسفی

شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی بازیگر نمایش خانگی سایه باز که با نقش آفرینی در سریال مریم مقدس به شهرت رسید، به علت ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته کارگردانی تئاترمدتی در کشور استرالیا ساکن بود. او نه تنها بازیگری چندین آثار را در کارنامه هنری خود دارد بلکه دریس بازیگری و کارگردانی نیز می کند.

14 بازیگر ایرانی که در خارج درس خواندند ! + عکس و اسامی باورنکردنی!


14 بازیگر ایرانی که در خارج درس خواندند ! + عکس و اسامی باورنکردنی!

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان