برق 17 همدانی را خشک کرد + جزییات


 برق 17 همدانی را خشک کرد + جزییات

به گزارش رکنا، محمد مالمیر سرپرست اداره‌کل پزشکی قانونی استان همدان گفت: ۱۷ نفر بر اثر برق‌گرفتگی طی ۹ ماهه امسال در استان جان خود را از دست دادند. او عواملی، چون جریان متناوب و رطوبت...

به گزارش رکنا، محمد مالمیر سرپرست اداره‌کل پزشکی قانونی استان همدان گفت: ۱۷ نفر بر اثر برق‌گرفتگی طی ۹ ماهه امسال در استان جان خود را از دست دادند.

او عواملی، چون جریان متناوب و رطوبت البسه را سبب تشدید علائم دانست و ادامه داد: برای پیشگیری از برق‌گرفتگی توجه به برخی نکات ایمنی از جمله اطمینان از صحت کارآیی وسایل برقی و توجه به ایمنی مناطق پرخطر نظیر حمام ضروری است.

او افزود: ابتدای هفته جاری نیز یکی از پرسنل شرکت برق در حین کار دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد به طوری که جریان برق از دست مأمور وارد بدن و از پا خارج شده بود.

مالمیرگفت: در شدت علائم و عوارض ناشی از برق‌گرفتگی عوامل مختلفی نظیر نوع جریان، اختلاف پتانسیل، شدت جریان، مقاومت بافت‌ها، مسیر جریان و مدت عبور آن دخیل است.

سرپرست اداره کل پزشکی قانونی استان همدان گفت: برق‌گرفتگی می‌تواند باعث بروز عوارضی نظیر فلج، سنکوپ، انواع شکستگی‌های استخوانی، عوارض ناشی از پرتاب شدن و در نهایت مرگ شود.

مالمیر گفت: روز جمعه جوان ۲۹ ساله همدانی بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن فوت کرد و روز شنبه نیز زنی ۶۰ ساله در روستای گنبد با گاز ذغال کرسی جان خود را از دست داد.


 برق 17 همدانی را خشک کرد + جزییات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت