بازداشت 2 مرد در یک قدمی گنج تاریخی در شاهرود + جزییات


بازداشت 2 مرد در یک قدمی گنج تاریخی در شاهرود + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ علیرضا شائینی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود شامگاه ۲۵ دی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ رویان حین گشت زنی هدفمند در حاشیه...

به گزارش رکنا، سرهنگ علیرضا شائینی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود شامگاه ۲۵ دی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ رویان حین گشت زنی هدفمند در حاشیه شهرستان اطراف تپه‌ای به دو نفر که در حال فعالیت حفاری بودند مشکوک و با بررسی، متوجه شدند آنها هیچ‌گونه مجوزی در این رابطه ندارند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با اشاره به دستگیری این دو نفر افزود: متهمان در بازجویی‌های فنی پلیس به حفاری زمین برای یافتن گنج و وسایل قیمتی در منطقه اعتراف کردند.

وی تصریح کرد: ماموران کلانتری ضمن گشت زنی در منطقه موفق به کشف یک دستگاه خودرو و ابزار مربوط دستگاه گنج یاب از متهمان شدند.

سرهنگ شائینی در پایان از تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع قانونی خبر داد و خاطر نشان کرد : حفظ آثار تاریخی به لحاظ طیف وسیعی از مزایای فرهنگی و اجتماعی دارای اهمیت است و پلیس به سهم خود از این میراث حمایت خواهد کرد.


بازداشت 2 مرد در یک قدمی گنج تاریخی در شاهرود + جزییات

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا