رویای بزرگ تراکتور و خمس در نقل و انتقالات نیم فصل


رویای بزرگ تراکتور و خمس در نقل و انتقالات نیم فصل

سرخ‌پوشان تبریزی بعد از جذب مهاجم هندوراسی به دنبال تقویت فهرست خود هستند.

تراکتوری‌ها بعد از آنکه کار خود در لیگ بیست‌وسوم را پرنوسان آغاز کردند، رفته‌رفته توانستند روند نتیجه‌گیری خود را تغییر بدهند و سیر صعودی در جدول رده‌بندی داشتند؛ به‌طوری‌که سرخپوشان تبریزی در 5 بازی پایانی نیم‌فصل اول، موفق شدند از 18 امتیاز ممکن، 16 امتیاز به‌دست آورند و این روند درخشان باعث شد تا آن‌ها به جمع 4 تیم برتر جدول رده‌بندی صعود کنند و حالا فاصله‌شان تا صدر جدول تنها 4 امتیاز است.

سرخ‌ها بعد از حضور در جمع 4 تیم برتر جدول در پایان نیم‌فصل نخست، به دنبال حضوری مقتدرانه در نیم‌فصل دوم رقابت‌ها هستند و در کنار برگزاری اردوی آماده‌سازی به میزبانی کشور ترکیه، مدیران باشگاه تبریزی در تلاش هستند تا خواسته‌های نقل‌وانتقالاتی پاکو خمس را برآورده کنند تا تراکتور با ستاره‌های بیشتری پا به عرصه رقابت در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر بگذارد. خمس در نیم‌فصل نخست، در چند نوبت علیه وضعیت فهرست تیمش موضع گرفت و حالا با توجه به انتقادات سرمربی اسپانیایی، مدیران باشگاه تبریزی در تکاپو برای تقویت فهرست تیم‌شان هستند.

رویای بزرگ تراکتور و خمس در نقل و انتقالات نیم فصل

تکمیل آرایش خط حمله با جذب ستاره هندوراسی

رومل کیوتو مهاجم اهل هندوراس که در کارنامه‌اش سابقه بازی در لیگ برتر آمریکا (MLS) را دارد، با امضای قراردادی 1.5 ساله به جمع سرخ‌پوشان تبریزی پیوست تا در کنار صفا هادی، گوستاوو واگنین و ریکاردو آلوز، چهارمین خارجی تراکتور در نیم‌فصل دوم لیگ برتر باشد. البته که او پنجمین خارجی تیم تراکتور در فصل جاری محسوب می‌شود؛ چرا که سرخ‌پوشان در نیم‌فصل نخست از حضور آلوارو خیمنس در فهرست خود بهره می‌بردند اما بعد از عملکرد کم‌فروغ او، خیمنس از جمع سرخ‌پوشان جدا شد و در نیم‌فصل دوم جایی در فهرست تراکتور ندارد.

تراکتوری‌ها در شرایطی با کاپیتان تیم ملی هندوراس به توافق رسیدند و رومل کیوتو را به خدمت گرفتند که مهدی عبدی و عارف رستمی مهاجمان تخصصی تراکتور در نیم‌فصل نخست بودند و چهره‌هایی مانند مهدی هاشم‌نژاد، امیرحسین حسین‌زاده، محمدمهدی قنبری و حتی گوستاوو واگنین هم در خط حمله برای سرخ‌پوشان تبریزی به میدان رفتند. بعد از تقویت خط حمله، گفته می‌شود که اولویت پاکو خمس ترمیم خط هافبک تیمش است و او برنامه ویژه‌ای هم برای تقویت سمت راست خط دفاعی سرخ‌پوشان تبریزی دارد.

پاتک تراکتوری‌ها به اردوی گل‌گهر؟

صفا هادی و مهدی حسینی، 2 هافبک دفاعی تراکتور در نیم‌فصل نخست بودند. عملکرد پرنوسان هافبک عراقی باعث شد تا او رفته‌رفته جایگاه خود را در ترکیب اصلی سرخ‌پوشان تبریزی از دست بدهد و مهدی حسینی به چهره ویژه ترکیب تراکتوری‌ها تبدیل شد. با توجه به عملکرد خط هافبک تراکتور، گفته می‌شود که پاکو خمس در بازار زمستانه درخواست جذب هافبک دفاعی داده که گزینه موردنظر او، علیرضا علیزاده هافبک دفاعی تیم گل‌گهر سیرجان است.

خمس همچنان در کنار جذب هافبک دفاعی، به دنبال تقویت سمت راست ترکیب تیمش است و در شرایطی‌که او در نیم‌فصل نخست از مهدی شیری در پست وینگر راست هم استفاده کرد، به دنبال بازیکنی است که بتواند هم در قامت دفاع راست و هم در نقش وینگر راست برای سرخ‌پوشان تبریزی به میدان برود. همین مسئله باعث شده تا پاکو خمس نام مهدی تیکدری‌نژاد، مدافع-هافبک تیم گل‌گهر سیرجان را مطرح کند که سرمربی اسپانیایی امیدوار است مدیران باشگاه تراکتور بتوانند در راستای تقویت خط هافبک و البته سمت راست خط دفاعی تیمش با 2 بازیکن موردنظرش که هر 2 عضو تیم گل‌گهر سیرجان هستند به توافق برسند. گفته می‌شود که احتمالاً در صورت جذب مهدی تیکدری‌نژاد و علیرضا علیزاده و با توجه به خرید مهاجم هندوراسی، فعالیت نقل‌وانتقالاتی سرخ‌پوشان تبریزی به پایان خواهد رسید و آن‌ها در بازار زمستانه بازیکن دیگری جذب نخواهند کرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب