نامه دفتر تحکیم وحدت به حسن روحانی/پاسخگوی عملکرد خود باشد


نامه دفتر تحکیم وحدت به حسن روحانی/پاسخگوی عملکرد خود باشد

دفتر تحکیم وحدت با ارسال نامه‌ای به رئیس‌جمهور سابق، از وی خواست به جای قرار گرفتن در مسئولیت جدید، پاسخگوی عملکرد خود باشد.

نامه دفتر تحکیم وحدت به حسن روحانی/پاسخگوی عملکرد خود باشد

به گزارش راهبرد معاصر؛ دفتر تحکیم وحدت با ارسال نامه‌ای به حسن روحانی رئیس‌جمهوری دولت‌های یازدهم و دوازدهم، از وی خواست به جای قرار دادن خود در مسئولیت‌های جدید پاسخگوی عملکرد خود باشد.

دفتر تحکیم وحدت در بخش دیگری از این نامه با انتقاد از عملکرد حسن روحانی در موضوع برجام، تأکید کرد: مشخصا عملکرد دیپلماسی در دولت جنابعالی فرصت‌های مهم در روابط بین‌المللی را از دست داد! همچنین به تعبیر مقام معظم رهبری، مهمترین تجربه‌ دولت دوازدهم برای انقلاب اسلامی این بود که نشان داد اعتماد به غرب نتیجه مثبتی نمی‌دهد و باید به خودمان اتکا کنیم.

در بخش دیگری از نامه دفتر تحکیم وحدت با انتقاد از عملکرد دولت قبل در موضوعاتی مثل بیکاری و مسکن، عنوان شده است: آمارها نشان می‌دهند که نرخ بیکاری در دولت دوازدهم به ۲۳.۶ درصد رسید. همچنین دولت دوازدهم رکورددار کمترین اعضای مجوز ساخت‌وساز سالانه مسکن در ۱۶ سال اخیر را کسب کرد‌‌.

در بخش پایانی این نامه آمده است: به فردی با سابقه شما که تنها موارد ذکر شده بخشی از کارنامه‌ اجرایی او در جایگاه ریاست‌جمهوری است، پیشنهاد می‌کنیم که برای خیر دنیا و عقبی‌ خود دیگر خود را در معرض مسئولیت‌های مهم کشور قرار ندهید./فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه دوشنبه 10 اردیبهشت 1403