زن شیک پوش قاچاقچی سوخت از آب درآمد / گردش مالی میلیاردی داشت + جزییات


زن شیک پوش قاچاقچی سوخت از آب درآمد / گردش مالی میلیاردی داشت + جزییات

به گزارش رکنا، حامد محمدی دادستان عمومی و انقلاب رودبارجنوب از صدور کیفرخواست برای یکی از سرکردگان قاچاق سوخت در جنوب استان کرمان که تقریباً بیش از 6 میلیون لیتر سوخت به خارج از کشور منتقل...

به گزارش رکنا، حامد محمدی دادستان عمومی و انقلاب رودبارجنوب از صدور کیفرخواست برای یکی از سرکردگان قاچاق سوخت در جنوب استان کرمان که تقریباً بیش از 6 میلیون لیتر سوخت به خارج از کشور منتقل کرده بود، خبر داد و اظهار داشت: گردش مالی‌ حساب‌های متهم که یک خانم بوده طی 2 سال اخیر میلیاردها تومان بوده است.

وی در تشریح جزییات این خبر افزود: در این پرونده علاوه بر متهم ردیف‌اول، تعدادی افراد دیگر نیز که در زمینه قاچاق سازمان‌یافته اقدام می‌کردند تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند.

وی اضافه کرد: باتوجه به اینکه در این پرونده قاچاق سوخت به‌صورت سازمان‌یافته بوده، مرجع رسیدگی‌کننده دادگستری است و پرونده پس از رسیدگی در دادسرای عمومی و انقلاب رودبار با صدور کیفرخواست با دادگاه صالحه به‌منظور صدور حکم ارسال شده است.

محمدی بیان کرد: در این رابطه تعدادی خودروی مخصوص حمل سوخت قاچاق که متعلق به متهم ردیف‌اول پرونده است، توقیف شد و دستورات لازم به‌منظور ضبط وجوه حاصله از فروش سوخت قاچاق صادر شده است.


زن شیک پوش قاچاقچی سوخت از آب درآمد / گردش مالی میلیاردی داشت + جزییات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج