20 میلیارد داروی قاچاق در یک دفتر


20 میلیارد داروی قاچاق در یک دفتر

در جریان بازرسی از این دفتر اداری مشاهده شد که محل مذکور، دفتر شرکت پخش تجهیزات پزشکی است و در آن مقادیر انبوهی ویال لیدوکائین و ویال مزوتراژی و … که همگی غیرمجاز و فاقد مدارک گمرکی است، نگهداری می‌شود.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۴ هزار قلم انواع تجهیزات پزشکی و داروی غیرمجاز از یک ساختمان اداری در مرکز تهران خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف محل دپوی تجهیزات پزشکی غیر مجاز در محدوده مرکز تهران شدند. رسیدگی به این پرونده در پی اقدامات اطلاعاتی مأموران در دستورکار قرار گرفته و در جریان آن مشخص شد که مقادیری تجهیزات پزشکی غیرمجاز در ساختمانی اداری در مرکز تهران دپو و نگهداری شده است.

وی با اشاره به هماهنگی با مقام قضائی برای بازدید و بازرسی از این محل افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در جریان بازرسی از این دفتر اداری مشاهده کردند که محل مذکور، دفتر شرکت پخش تجهیزات پزشکی است و در آن مقادیر انبوهی ویال لیدوکائین و ویال مزوتراژی و … که همگی غیرمجاز و فاقد مدارک گمرکی است، نگهداری می‌شود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه کالا‌ها شامل ۱۴ هزار و ۱۲۵ قلم ویال لیدوکائین و ویال مزوتراژی و … بود، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اقلام قاچاق کشف شده را بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند.

وی از تشکیل پرونده قضائی در همین خصوص خبر داد و گفت: یک نفر نیز در جریان رسیدگی به این پرونده دستگیر و به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)